Vierailija

Auttakkee hyvät immeiset. Miten minun pittää olla siellä?

Kommentit (6)

Paperit mukaan (työpaikoista, opinnoista, miksei harrastuksista).

Laita vaatteiksi semmoset joissa viihdyt, tarkista ajoissa että ne on puhtaat. Älä ylimeikkaa!

Pese hampaat, syö ennen haastattelua joku pastilli -purkka saattaa unohtua liian pitkäksi aikaa suuhun, et löydä roskista ja joudut nieleen sen! :(

Koita miettiä itsestäsi valmiiksi pari hyvää asiaa itsestäsi, pari negatiivistasi, kuvailla millasessa paikassa haluat olla töissä, mitä haaveilet.. Kaikkeen ei voi varautua, mutta huumorintaju ja tilannetaju voi olla avuksi?

Selvitä itsellesi miksi haluat töihin ja sitten vaan haluat että pääset heille töihin ja miten hyvän ihmisen ne susta saa porukkaan!

Jos menet hiljasena ja tylsänä sinne niin sulla tarttee olla vuosikymmenien rautanen kokemus takana. Tai sitten voit olla nuori ja innokas, oppimisen halunen ja innokas.. Jos heittäydyt työnantajalle, niin sut muistetaan paremmin kuin semmonen joka ny tuli vaan haastatteluun, sori kun oon täälä.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai korjaa: älä kuitenkaan vedä positiiviutta ja innostuneisuutta yli! Älä kehu pomon vaatteita ja hajua, toimistoa ja rakennusta, älä ainakaan kysy kuka suunnitteli rakennuksen..

Ota homma asiallisesti haltuun, sellasena kun olet.

Älä paljasta mitään " liian negatiivista" ja kehua saa (ei siis keksittyjä juttuja, mutta niitä missä oikeasti on hyvä). Usein haastattelussa haetaan tietyn tyyppistä ihmistä - paperit on kaikilla haastateltavilla ok.

Kuka tahansa voi sanoa, että vaikkapa " opin nopeasti uutta"

Parempi on siis sanoa, että " opin nopeasti uutta. Esimerkiksi keväällä meillä otettiin käyttöön uusi kirjanpito-ohjelma, ja jo xx ajassa olin omaksunut sen niin hyvin, että sain perehdyttää muitakin sen käyttöön"

Siis konkreettisia esimerkkejä! Miten se näkyy KÄYTÄNNÖSSÄ, että olet esim. ahkera, sosiaalinen, tunnollinen, nopea jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat