Vierailija

Olemme vaihtamassa pinnasängystä lastensänkyyn, lapsi 1v10kk. Kova pyörimään,joten laitojapitää olla ettei tipahtele jatkuvasti. Kanattaako ostaa jatkettava sänky ? Millainen on hyvä patja ?

Kommentit (4)

lisäksi hankimme sänkyihin petauspatjat, jotka ovat vielä liian pitkät ja roikkuvat rumasti toisesta sängynpäädystä. Ei ole muista sängyistä kokemusta, mutta tuohon unipuuhun voi hankkia niitä turvalaitoja yms. Perus vaahtomuovipatja on minusta liian ohut ja kylmäkin, mut kyllä se hyvän petarin alla menee ihan ok.

Kannattaa miettiä vielä pinnasängyssä nukuttamista jos lapsi on kova pyörimään. Eihän ne lastensänkyjen turvalaidat kuitenkaan mitään läpipääsemättömiä esteitä olen.

jos se pääsee sieltä itse tulemaan alas? Minä pidän vaarallisempana sitä, jos se kiipeää sieltä alas ja tippuu, kuin sitä että se tippuisi tavallisesta matalasta lastensängystä. Laitan varmuuden vuoksi aluksi pehmusteita lattialle sängyn viereen.

Ostettiin juuri 1 v 7 kk lapselle sellainen jatkettava, vankka mäntyinen lastensänky, jossa on vähän laitoja. Sopivan matalakin, siltä varalta että tippuu. Merkkiä en tiedä, kun siinä ei näy ja käytettynä ostettiin. Maksoi 45¿, ei paha;)

Patja on vielä hankkimatta, pitää alkaa etsiskellä sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat