Vierailija

Kommentit (10)

" stella80 - 04.04. 11:20 vastaa tähän viestiin (21/93)

.

Hmm.. mitäs mä olen tälle aamun jo tehnyt (heräsin 5.30):

- 3 x ollut pihalla muksujen kanssa 20min.

- käynyt suihkussa + kylvettänyt 3 lasta.

- käynyt aamulla yksin kaupassa.

- tehnyt aamupalan ja sitä lasten kanssa syönyt

- pesenyt 3 koneellista pyykkiä ja laittanut kuivumaan. Nyt neljäs kone menossa.

- käynyt aamulla 30min juoksulenkin ystävän kanssa.

- imettänyt vauvan 3 kertaa ja vaihtanut 3 kertaa vaipan.

- leikkinyt vauvan ja kahden lapsen kanssa jo monta monituista leikkiä

- pelannut tytön kanssa pleikkaria

- katsonut uutisia / aamuohjelmia

- siivonnut vessat, kylppärin ja kodinhoitohuoneen.

- siistinyt paikkoja sieltä täältä ja siivonnut keittiön. Imuroinut keittiön ja eteiset.

- lähettänyt 3 sähköpostia, mesettänyt siskon ja kaverin kanssa, kirjoitellut viestejä tänne AV:lle ja parille ulkomaiselle forumille.

- miettinyt huomista ohjelmaa Hullujen Päivien ajaksi ja muutenkin shoppailupäiväksi mieheni siskon kanssa. Ihanaa naistenpäivää :)

- rakastellut kaksi kertaa mieheni kanssa aamulla.

- lukenut Hesarin ja Iltapäivälehdet.

- maalannut lasten kanssa vesiväreille

- muovaillut lasten kanssa muovailuvahalla

- lukenut lapsille 4 kirjaa

Nyt laitan just ruokaa (perunasosetta ja itsetehtyjä kasvispihvejä, salaattia ja banaani-vadelmarahkaa)

Mulla netti koko päivän päällä ja silloin tällöin voin laittaa aina viestejä. Ja koska kannettava kone ja mahdollisuus käyttää nettiä ympäriä taloa, ei minun tarvi yhdessä paikassa nököttää koko aikaa, eikä olla montaa tuntia putkeen tässä, vaaan voin tehdä paljon muutakin.

Mä osaan aikani fiksusti käyttää :) Eikä homeile sohvassa..."

klo 5 aamulla mies heräsi töihin ja kyllä, rakasteltiin. Keitin miehelle kahvit ja mies lähti klo 5:50 töihin. Laitoin pyykkikoneen päälle ja menin takasin nukkumaan. Heräsin klo 7:45, nosti pyykit, kävin suihkussa, tein aamupalaa ja herätin lapset. Siivosin aamupala sotkut, puin lapset, itseni, meikkasin, ulkovaatteet päälle ja vein heidät hoitoon. Itse tulin vielä kotiin ja vein roskat sen jälkeen. Lähdin kouluun. Tulin koulusta tunti sitten ja olen pistänyt pyykkikoneen päälle taas, tiskannut, syönyt ja siivonnut tavaroita lattioilta, nyt istun hetken tässä ja mitä tulen VIELÄ TEKEMÄÄN.... Ruoan, läksyt, nostan pyykit, lajittelen kuivuneet pyykit, käyn kaupassa, siivoilen taas, iltapala lapsille, lapset iltapesulle, nukkumaan ja sitten taas vielä siivoilen, tiskaan ja nautin ajasta mieheni kanssa.

Kyllä sitä ehtii kaikenlaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

et taida enää haluta esittää kaikkivoipaa supermammaa, joka shoppailee, rakastelee, hoitaa lapsia, siivoaa ja tekee ruokaa yhteensä vähintään 40 tuntia vuorokaudessa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat