Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jörg Haiderin seuraaja: Meillä oli homosuhde

Auto-onnettomuudessa kuolleen Itävallan oikeistojohtajan Jörg Haiderin, 58, seuraaja Stefan Petzner, 27, kertoi avoimesti haastattelussa intiimistä suhteestaan oppi-isänsä kanssa.

- Meillä oli suhde, joka meni paljon ystävyyttä pidemmälle. Jörgiä ja minua yhdisti jokin aivan erityinen. Hän oli elämäni mies, BZÖ-puolueen johtopallin ottanut Petzner kertoi O3-radiokanavalle.

Petzner tapasi Haiderin viisi vuotta sitten työskennellessään kosmetiikkaesittelijänä. Hän kertoo tunteneensa siitä hetkestä lähtien magneettista vetovoimaa Haideria kohtaan.

Tuoreen BZÖ-pomon mukaan Haiderin vaimo ei vastustanut miesten suhdetta.

- Hän rakasti vaimoaan naisena ja vaimo häntä miehenä. Minä rakastin häntä täysin eri lailla, henkilöhtaisella tavalla. Hän ymmärsi sen, Petzner avautui. Itävallassa jäätiin odottamaan, miten Petzner lausunnot vaikuttavat hänen asemaansa puolueensa johdossa.

Jörg Haider kuoli kaksi ja puoli viikkoa sitten auto-onnettomuudesta. Hän oli tapahtumahetkellä juopunut ja ajoi reippaasti ylinopeutta. Haiderin väitetään viettäneen viimeiset tuntinsa ennen kuolemaansa homobaarissa.

-näin kerran pätkän hnäen haastatteluaan telkusta ja minulle tuli voimakas tunne ttä tämä mies on homo.. homotutkani toimii siis-

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat