Vierailija

koska ei ole mitään päätä ja on läheltä katsottuna aivan eri näköinen. Kipeä on

Kommentit (16)

Minulla ei ole ihan samassa paikassa ollut, mutta lähellä. Tulee usein kuukautisten yhteydessä, terveyssiteet kai hautovat. Olen voidellut antiseptisellä voiteella. Luulen että nopeuttaa " kypsymistä" . Tähän asti on selvitty ilman lääkärissä puhkaisua, mutta mene lääkäriin jos on kovin kipeä/ saat kuumetta tai yleisoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voivat myös olla ns. ihonalaisia ajoksia, jotka eivät koskaan puhkea ihon pinnalle, vaan kuivuvat pois. Kokemusta näistä kasvoissa, kipeitä ovat. Joskus pää tulee isoon finniin vasta päivien kuluttua.

Joka tapauksessa voi varmaan rauhassa katsella miksikä se muuttuu.

Minulla on puhjennut aina itsestään, iso ajos saattaa kypsyä viikonkin ennen kuin puhkeaa ja on viimeiset pari päivää tosi kipeä. Valkoinen pää tulee vasta ihan viime tingassa. Eikä ole kondylooma, sanoi gynekologini, kun näki edellisenä päivänä puhjenneen ajoksen jäljet.

Älä kopeloi sitä, vaan anna olla pari päivää ihan rauhassa, suihkutella toki voit. Jos parissa päivässä ei helpotu, soita lääkärille. T. sh

Hei!

oon 17v ja mulla on välilihassa semmonen pieni näppy. Tosi arka, ei voi koskea puhumattakaan puristamisesta. Muutenkin alapää on kutissut nyt ehkä viikon ajan.. 5 päivää sitten nousi kuume ja tällä hetkellä kaikki mahdolliset flunssan oireet käynnissä: nuha, yskä, kurkkukipu ja plussana silmätulehdus. Mitähän tässä pitäisi tehdä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat