Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

Itse en koskaan tykännyt Tarja Turusen mukamas oopperalaulannasta. Musiikki on kyllä mun makuuni. Mutta katotaas onko tämä uusi laulaja sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka aikaisemmin Turusen takia peruttiin kaksikin kertaa. Konsertteja on siellä jo loppuunmyyty vaikka bändi ei siellä r and b -landiassa ole todellakaan mitään mainstreamia. Saksassa ja Sveitsissä tuhatpäiset fanilaumat levyjulkkareissa jne. Katsotaan nyt miten käy!

En tykännyt Nightwishin musiikista kovasti ennestäänkään (en tosin myöskään sitä inhonnut) ja Turusen laulu (vaikka olikin kirjaimellisesti omanlaisensa ja erottuva) ei mitenkään sykäyttänyt, joten sinänsä solistin muutos on minun kannaltani yksi ja sama. Ajattelin jo tuon Evan perusteella, että saattaisin jopa alkaa nyt kuuntelemaankin Nightwishia, mutta ilmeisesti vain balladityyppisiä kappaleita. ;)

-Mites suuret kiertueet onnistuvat äiti-ihmisen kanssa?

Lapsella on myös isä.

-Miten niin äitiys estää Holopaista rakastumasta?

Tähän en osaa vastata.

Kun joku täällä väitti sen samalta kuulostavan (siis WT:n Sharonilta). Tykkäsin Tarjasta enemmän, mutta uskon, että opin Anetenkin äänestä tykkäämään ihan vain siksi, että olen niin NW-fani kuin olla voi. Minulle on loppujen lopuksi sama, kuka laulaa, kunhan musiikin tekee Tuomas. Ja hyvä, kun Marcokin laulaa vielä. Menen joulukuussa keikalle. Saa nähdä, onko tunnelma samanlainen kuin oli keikoilla Tarjan aikaan.

Ei voi mitään, Tarja teki Nightwishistä jotain erilaista. Nyt ei ko. yhtyeessä ole enää mitään omaleimaista.

Anettella on ihan nätti ääni, mutta jotenkin ohut, ei ole voimaa. Hukkuu sinne hevikitaroiden taakse.

pienten lasten isiltä (Marco ja Jukka)? No siten, että vaikka kiertue on kahden vuoden mittainen, ei sitä suinkaan putkeen rundata. Keikkoja on buukattu esim. 2-4 viikon ajalle tiheästi, sen jälkeen muutaman viikon tauko, jolloin perheelliset käy kotona, varmaan myös perheet käy mukana etenkin Euroopan alueella kun matkat lyhempiä.

Ja mietin Amaranthia kuunnellessani, että Holopaisen biisit ovat yksinkertaisesti niin hyviä, että ei ole oikeastaan suurta merkitystä minkä tyyppinen laulaja on. Uskon, että menestys jatkuu.

kuulostaa todella paljon Within Temptationin laulajalta ja koska pidän WT:stä niin tämä uusikin Nightwish on mieleeni. Onneksi kuitenkin Holopainen tekee edelleen hyviä biisejä ja Marko Hietalan laulaessa entistä enemmän, tulee levystä varmasti hyvä. Amaranth on sitäpaitsi tosi hyvä biisi;)

Mä tykkään siitäkin, vaikka se on tyypillinen hitti. Yleensähän levyillä olevat biisit on paljon parempia kuin singlet ja hiteiksi tarkotetut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat