Seuraa 

Apua! Juhlat tulossa ja tarvitsisin todella imevät liivinsuojat. Marketeista saatavat ainut yms. eivät pidä ollenkaan kun maito herahtaa. Osaako joku neuvoa minua ongelmassa?

Kommentit (14)

Juhliin ei tietty sovi, mutta ihmettelen miksi ette kotona imettäessä käytä maidonkerääjiä ja ota valumamaitoja talteen. Mulla oli 2 maidonkerääjää, joita käytin päivittäin. Päivän aikana kertyneet maidot pakastin joko jääpalakuutioiksi tai lypsetyn maidon lisänä. Pakastettuja maitoja olen käyttänyt soseiden seassa.

Voi kuulostaa vähän hullulta mutta kun mulla tuli molempien lasten kanssa maitoa yli äyräiden niin leikkasin vaan ronskisti vaipoista liivinsuojia.Tavalliset tai kestoliivinsuojat ei pitäneet kun heruminen alkoi..onneksi tuo helpotti ajanmyötä ja kestosuojat riittivät jo sitten mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla parhaat on ostettu Helsingin Ruohonjuuresta (mutta ovat Pompolin valmistamia). Niissä on bambuimut ja kosteussulku, joten eivät vuoda läpi. Eivät tosin ole niin muotoiltuja kuin vaikkapa Ainun, mutta imukykyä on kymmenkertaisesti (ainakin)! Tavallisilla liivinsuojilla kastuu minulla rintsikat ja paita hyvin nopeasti.

t. Juska

maksamaan hieman enemmän suosittelen tuollaiseen tilanteeseen lansinohin-liivin suojia, saatavilla apteekeista ainakin tiilaamalla ja http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura...

ovat erittäin imukykyiset ja eivät päästä läpi maitoa vaikka olisivat aivan märät, niin että maitoa voi puristaa suojista helposti.. Ja ovat todella ohuita, joten eivät näy ohittenkaan vaatteiden ja liivien alta.

Suosittelen lämpimästi!! tyyriitä ovat, mutta eipähän ole pitkänkään päivän jälkeen rinnukset märkänä.

Moi,

mulla on välillä tosi runsasta maidonvuotoa imetysten välillä ja oon huomannu, että parhaiten kosteuden pitää Natusanin liivinsuojat. Harmi vaan kun noita ei kaikista kaupoista löydy... Ainun ja Helmi-liivinsuojia saa olla jatkuvasti vaihtamassa. Noissa Natusaneissa on sisällä jotain ihme ainetta, joka sitoo kosteutta todella hyvin.

KP

Peesaan edellistä. Minulla on käytössä liivinsuojat, joiden sisäpinta ja keskusta on bambua ja ne ovat aivan ihanat. Bambu on pehmeä materiaali ja lisäksi antibakteerinen, joten se hoitaa ja hellii rintoja. Hyvän imukyvyn omaavana myös imee paljon nestettä. Ja koska ovat pestäviä, kestävät kauan ja säästävät rahaa :)

Ennen näitä käytin niitä markettien suojia ja ne olivat heti märkiä, jäivät rinnanpäihin kiinni ja muuttuivat nopeasti koviksi koppuroiksi.

No mulla on varmaan 11 kerääjää ja maitoa tulee usein yli niidenkin äyräiden eli herua saattaa yhdellä syötöllä yli 40 ml. Kuten arvata saattaa, niin tarvitsen syöttöjen välilläkin liivinsuojuksia ettei meillä ole lattiat kovin märät ja liukkaat...

MOE:n kestot on ihan ehdottomat. Ainoat minun kokeilemistani, jotka toimii. Ihoa vasten ihana fleece, joka pitää rinnat kuivana ja ulko-osassa on kosteussulku. Ja ihan hirmuisen paljon sinne sisäimuun tuntuu mahtuvan maitoa, sen verran painavaksi " lettu" välillä tulee.

En suostuisi enää ilman olemaan. Kotikäytössäkin on ihan jatkuvasti.

Mulla puuvillaiset pestävät suojat eivät ole pitäneet juuri mitään ja ovat hetkessä tuntuneet inhottavan märiltä. Sen sijaan bambukuitua sisältävät imevät hyvin, ja niihin voi valita kuivaliinapinnan. Näitä myyvät esim. Hilivinksis ja Myllymuksut.

BB76:

Lainaus:

Esim. Ainut ovat paljon huonompia, samoin pestävät kestosuojat, ne ei ime ollenkaan :(

BB76

Parhaimmat tähän asti olen tilannut www.ronjamaria.net Hintaa on vähän enemmän, mutta imevät just yöllä paremmin. Tosin niitäkin sai vaihtaa yöllä syöttöjen jälkeen pahimpaan aikaan. Noi kyllä näkyvät liiveistäni ulospäin. Mutta muitakin bambuisia omistan, niitä tekevät moni kestovaippavalmistaja ja niin pienen paketin saa tilattua suoraan postilaatikkoon. Imukyky paranee bambussa pesemisien kautta, kun puuvillassakin.

Västis

Peesailen aikaisempaa, kaytan nyt vain Lansinoh suojia. Ennen niita kaikkista vuoti lapi (en kokeillut bambusia kestoja). Noissa Lansinoh suojissa on samantyylista ainesta kuin vaipoissa sisalla ja kastuminen saa aikaan " geeliytyminen" , pitaa mulla jopa aamulla vaikka olen kokoyon ollut imettamatta ja toinen rinta tiytty suihkuaa kun toisesta syotan. Ne on myos paljon ohuempia kuin muut kokeilemani, eivat nay lapi vaikka olisi vain toppi paalla ja lisaksi ne on halkaisijaltaan hieman suuremmat kuin muut rinnansuojat. Mulle ainakin toi ohkaisuus on kuivana pitamisen lisaksi tarkein ominaisuus ja naa on paljon ohuempia kuin muut huonommin toimivat.

jo mielessäni, että leikkaisin terveyssiteistä sopivia lärpäkkeitä ja vaikka teippaisin reunat. Olis teipit ja kaikki valmiina niin pysyisivät liiveissä kiinni :)

Niitä saa s-ryhmän kaupoista. Esim. Ainut ovat paljon huonompia, samoin pestävät kestosuojat, ne ei ime ollenkaan :( Mulla Dailyt on kestäneet läpi päästämättä myös öisin, kun syöttöväli voi olla jopa 5 tuntia ja ne ovat ihon puolelta selvästi märät.

Kannattaa tietysti ottaa varasuojia käsilaukkuun ja käydä vaihtamassa usein. Eihän mikään suoja ime loputtomiin:)

Hauskoja juhlia!

BB76

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat