Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Esikoinen sektioitiin suunnitellusti, kuopus syntyi normaalisti alakautta. Kuopus on nyt 3 kk ja haluaisin kolmannen (viimeinen) mahdollisimman nopeasti perään.

Kuinka nopeasti uskaltaa?

Sektion jälkeen raskauduin 9 kuukaudessa.

Kommentit (11)

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, että miksi se vauva-aika olisi jotenkin arvokkaampaa kuin lapsen muu kehitysikä. Että mikä siitä tekee niin ainutlaatuista, että vasta sen jälkeen voi harkita lisää lapsia olematta vähintään hirviö.

Minä haluaisin kolme lasta. Haluan kuitenkin elämääni myös muita asioita. Lapsia kuitenkin tehdään tiettyjen ikäkriteerien sisällä.

imeväisikäinen tarvitsee hoitajaa fyysisesti paljon enemmän kuin muutamaa vuotta vanhempi. Ei ole kivaa, että toisen vauva-aika menee äitin yrjötessä ja valittaessa raskausväsymystä.

Hölmöä fiksoitua johonkin tiettyyn lapsilukumäärään, eikä huomioida olemassaolevien lasten tarpeita ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä toivon et sulla kestäs 5vee tulla raskaaksi. Niin saattaisit siinä ajassa käsittää ettei lapsia voi suunitella ja tekemällä tehdä noin.

Jokainen on lhja, tulee kun on tullakseen!!

Entä jos oikeesti et raskaus´du enää tosta vaan?? Mites sit käy?

6, maha ei oireillut millään tavalla raskausaikana, eikä synnytyksessä.

Onko se niin, että kun on kerran synnyttänyt sektion jälkeen, niin haavan paikka on ikään kuin testattu ja kestää todennäköisesti vielä toisenkin sektion jälkeisen raskauden? Vai kasvaako riski sen mukaan, mitä enemmän raskauksia on.

Tämä olisi viimeinen.

En ole millään tavalla laiminlyönyt lasteni hoitoa raskausaikoina tai imeväisiässä. Olen sillä tavalla energinen ihminen, että vetoa löytyy kyllä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat