Vierailija

Molemmat vanhemmat käyvät töissä ja lapsi on nyt 7v ja aloitti koulun.

Pyytelee sukulaisia hoitamaan lasta lomiksi. Tehnyt tätä aina, että saisi päiväkodista lomaa. Ok, idea on ihan kiva lapsen kannalta. Mutta pitäkööt vanhemmat itse lomaa silloin. Tämä äiti kuvittelee ihan tosissaan että opiskeleva nuori ihminen haluaa tulla joka koululomillaan lapsenvahdiksi. Tai että kun tädillä on joulunaikaan lomaa raskaasta työstä niin pyytää kokolomaksi lapsenvahdiksi.

Tai nyt kun lapsi aloitti koulun. Valitti minulle kun kukaan ei aamulla suostu tulemaan heille auttamaan lasta kouluun. Juu, eipä ole ihmekkään. Ilmaiseksi tämä pitäisi tehdä... ja lapsella on kouluun matkaa 100m Ja tämä siis silti vaikka hän piti pariviikkoa lomaa koulujen alkaessa jotta lapsi saisi opetella ja tottua rauhassa.

Sama ihminen teki minulle hyvin selväksi kun odotin esikoistani että häntä ei sitten tarvitse lomilla pyytää lapsenvahdiksi. Hän tahtoo lomailla silloin.....

Maksaisi edes tuosta, mutta kun ei. Onhan nuo ideat lapsen kannalta ihan hyviä. Mutta käytönnöntoteutus vanhempien osalta ontuu ja pahasti.

Kommentit (3)

Eikä sellasen ihmisen silmät taida aueta millään hyvällä. Eli jos jotain yrittää sanoa, niin muuttunee helposti riidaksi. Ja tuskin tuo lapsi kasvaa koskaan niin isoksi, ettei tarvitsisi kaikkien huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat