Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heips.

Olemme hankkimassa itkuhälytintä ja jahkailemme Philipsin itkuhälyttimen ja Cobran/Doron radiopuhelimen välillä. Olemme jo ehkä kallistumassa radiopuhelimen valintaan, mutta haluaisin kokemuksia noista merkeistä. Ja mikä malli, itse olen katsellut ainakin tuota Doro bm35. Vai sittenkin varsinainen itkuhälytin?

Kerro kokemuksesi ja auta meitä. :)

-supukka-

Kommentit (3)

On se muuten ollut tosi hyvä, mutta ladata saa jatkuvasti, akut ei kestä kauaakaan. Toinen huono puoli on, että se vanhemman hallussa oleva puhelin pitää raksutusäänen aina muutaman sekunnin välein. Eli jos haluat vaikka nukkua vauvan nukkuessa, niin se raksutus saattaa häiritä. Itse olen kyllä silti aina saanut unta :)

Hyviä puolia on sitten ainakin hinta (oliko 50 vaiheilla, itkuhälyttimet kai lähemmäs satasen) ja se että sitä voi sitten käyttää myös radiopuhelimena jos joskus tarvis on. Ja eikös siinä mahda niitä kanaviakin olla enemmän kuin itkuhälyttimessä.

Meillä on noi Dorot ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Parit muutkin hälyt oli niota ennen, mutta sitten ei enää tarvinnut vaihtaa. Nyt ei enää vaan ole tarvetta, kun ei lapsista kumpikaan nuku ulkona. Noista voin kertoa lisääkin jos haluat tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Akut kestää ihan tajuttoman kauan... Toista viikkoa vaikka meillä nukutaan kahdet pitkät päikkärit ulkona.... JA mitään raksutuksia en kyllä tunnusta kuulleeni... Vain ja ainoastaan äänestä aktivoitunut puhelin on pitänyt ääntä.

Näihin mä luotan. Itkuhälyttimillä ei tee kertakaikkiaan mitään. VArsinkaan siinä vaiheessa kun talossa ei ole enää vauvaa. Radiopuhelimet kelpaa pienten ja isompienkin poikine leikkeihin ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat