Vierailija

.

Kommentit (12)

Olen tuntenut itse parikin lesbo/bi-naista, jotka uskoivat ihan vakaasti arjalaiseen ylivoimaan ja äänestivät aikoinaan Tony Halmettakin. Että meitä on tosiaan joka junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikös nuo oikeistoradikaalit ole perinteisesti jyrkästi homoja vastaan? Että onko tässä nyt kuinkakin iso ristiriita sanojen ja tekojen välillä?

on positiivista. Homot ei perinteisesti ole olleet äärioikeiston kohderyhmää, joten tämä on aika mielenkiintoinen aspekti Haiderin maailmankuvaan.

Nyt ei vaan Haider itse ole puolustelemassa itseään, joten todistaminen jää tälle Petznerille.

että vähemmistön edustajat olisivat jotenkin suopeampia muita vähemmistöjä kohtaan, mutta ei se nyt taida ihan niin mennäkkään. Mutta mun puolesta kukin lykkiköön ketä tahtoo kunhan kumpikin on mukana omasta tahdostaan.

jaahas, tämä selittääkin sen Haiderin pukeutumistyylin. Silloin kun se kuoli niin tuli mieleen, että muuta hyvää en siitä nyt keksi tai tiedä kuin, että se pukeutui paremmin kuin keskiverto poliitikko. No ihmekös se sitten. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat