Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minulla on 2 v tytöllä käytössä Rasavilin kevyttoppahaalari välikausipukuna, ja olin keväällä ajatellut, että ostan nyt syystalvesta siihen Rasavilin teddy-vuorin, jolloin puvusta tulisi myös talveksi toppapuku.

Nyt kuitenkin epäilyttää, mahtuuko puku koko talvea. Koko on 91 cm ja tyttö on nyt 87 cm. Puvussa on nyt välikausikäytössä vielä hyvin kasvunvaraa, mutta vuorihan " syö" sisältäpäin sitä kokoa naftimmaksi, joten vähän epäilyttää. Onko Rasavilit yhtä reilua mitoitusta kuin Reimat? Jos tyttö kasvaa samaa vauhtia, hän on 91 cm jo vuodenvaihteessa.

Miten te yleensä teette, jos talvipuku on hieman naftin oloinen: käytättekö sitä siihen asti, kun se mahtuu, ja marssitte sitten kauppaan uutta ostamaan, vai ostatteko syksyllä reilun kokoisen ja käytätte samaa koko talven? Vai onko toppapuvuissa enää valikoimia joskus tammikuun tietämillä?

Kommentit (3)

isomman halaarin,koska ei tuo 91 koko mene koko talvee lapsellasi,jää pieneksi.ota 98 puku niin pärjäätte varmasti koko talven.rasavillit ei ole yhtä isoja kooltaan kuin reimat.

t.rasavilin käyttäjä

mutta itse en käytä itselläni tai lapsellani pieniä tai pienehköjä vaatteita, kun ei niissä ole kiva liikkua ja olla. Minkä hintainen se teddyvuori on kannattaako sitä ostaa jos joutuu kuitenkin ostamaan lopputalveksi uudenpuvun? Mitä aikaisemmin on ostamassa talvipukua sitä ennemmän on valikoimaa. Varmaan heti joulun jälkeen on vielä valikoimaan, mutta tuskin on alennusmyyntejäkään talvihaalarissa, sitten taas jos odotat allennusmyyntiin ja haluat tietyn koon voit joutua etsimään sitä usemmasta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat