Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Itse tässä pähkäilen kenelle menisin, Cacciatorelle vai Kurejelle,

cacciatore ainakin aina tiennyt kertoa oikein vauvan sukupuolen...

Kommentit (4)

Mä olen käynyt 2 kertaa Brunolla ja nyt haluaisin mennä Tapiolle, mutta hän ei ota vastaan kuin päivisin (viimeisin aika kahden maissa), joten en tiedä pääsemmekö töistä lähtemään siihen aikaan (emme asu pk-seudulla).

Joten nähtäväksi jää kummalle menemme.. jään odottamaan muiden kokemuksia vielä asiasta. Tuolta haku-toiminnon kautta löytyy muuten paljon juttuja kun pistää hakusanaksi vaikka Tapio Kurki sukupuoli, Tapio Kurki Bruno jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Todella mukava ja kiireetön lääkäri ja jaksoi vastailla kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin jne.

Ultrauksesta olisi saanut dvd:n ja sukupuolen olisi saanut tietää. Me emme halunneet kumpaakaan. Lausuntoon kirjoitti sukupuolen näkyvän selvästi ja, että emme halua sitä tietää.

Eli varmasti siis kertoo.

Me kävimme rv 30+, koska vauvan koko mietitytti. Maksettavaksi jäi n. 150 e, kun oli kelakortti mukana.

Minä kävin kesäkuun puolessa välissä, raskausviikolla 25+ lähinnä kyllä kokoa katsomassa kun meille on taas tulossa iso lapsi. Mutta samallapa selvisi tuo sukupuoli-asia, tyttöä lupaili ja sehän selviää nyt aika pian- laskettuun aikaan on enää viikko. Minä pidin kyllä miehestä, dvd:lle tallentui reilut 20 minuuttia ja koko ajan kertoi mitä tapahtuu. Tuli sellainen olo että tutkimus oli perusteellinen ja sai vastaukset siihen mitä halusi. Brunosta ei ole kokemuksia mutta kaipa nämä yhtä " hyviä" ovat, tekevät tutkimuksia ainakin minkä ehtivät. Oli hieno kokemus ja mielestäni kyllä hintansa väärti

t: Typykkä ja neiti syyskuu 38+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat