Vierailija

Timo on selvästi ruennut ärsyyntymään Satuun

Kommentit (9)

tulee taloon, niin bye bye Satu.

Eiköhän Timo pian sano Sadulle, että nyt riittää.

Mua myös ärsytti Sadun läpinäkyvä mustasukkaisuus. Ihme ripustuja.

Ja on se Timo myös ärsyttävä, se nainen joka helpoiten antaa valittiin. Jotenkin melkein säälittää satu, kun ei ymmärrä, että Timolla ei ole oikeita tunteita.

Ekana Satu tekee hirveen numeron kaikille " eihän teitä vaan hämää toi mun ja Timon juttu hei mä en haluu et ketään alkaa ärsyttää" .

Sit roikkuu Timossa ja luulee elävänsä jotain rakkaustarinaa ja tilittelee et tuntuu pahalta kun Timo ämmittelee.

E nmä sitä Timoakaan pitkälle arvosta. En tajua, kuinka siinä on muka niin hauska pelimies. Ei nyt niin räikeesti tarvitse leikkiä edes tyhmän tai ärsyttävän ihmisen tunteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkaisi minuakin ärsyttää. Satu on jatkuvasti halailemassa ja pussailemassa. Ei ymmärrä huumoria ja lässyttää kirjakieltä (tosin niin Timokin)

edellisillä kausilla " rakastuneet" ovat nyhjänneet kaksistaan lähinnä iltaisin ja öisin. Olleet hiukan hienotunteisimpia. Nämä pussailevat jatkuvasti muiden edessä.

Alkaa varmaan muitakin kohta ärsyttää....

Vierailija:

Lainaus:

E nmä sitä Timoakaan pitkälle arvosta. En tajua, kuinka siinä on muka niin hauska pelimies. Ei nyt niin räikeesti tarvitse leikkiä edes tyhmän tai ärsyttävän ihmisen tunteilla.

on mustasukkainen Timosta. Toivottavasti tajuaa tämän, mua hävettää jo sen puolesta. Ja siis toivottavasti suhde ei kestä enää päivääkään!

satu roikkuu ja vaatii koko ajan timolta pusuja siihen tyyliin että omii timoa ja että timo ei vaan huomaisi Heliä :)) mutta timon ilmeestä näki ja kehon kielestä että kohta alkaa riittämään .

mitä pahaa siinä on että ihastuu johonkin ja yrittää pussailla ihastuksensa kohdetta ja pitää tätä irti muista naisista? ettekö itse koskaan ole koskaan olleet kenestäkään kiinnostuneita, vaikka vähän epätoivoisestikin? kauheeta katsottavaa se tietenkin on, nyt kun tiedetään ettei timo ole ollenkaan tosissaan, mutta satu käy ennemmin sääliksi kuin ärsyttäisi.

tää on taas tätä naisten solidaarisuutta, naureskellaan kun jollain ei mene hyvin. se timohan tässä nyt on ärsyttävä paska, leikkii toisen kanssa ja kertoo samalla koko maalle että toinen on vaan seiskan arvoinen ja menee vaihtoon heti kun parempi tulee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat