Vierailija

ikäviä kommentteja olen kuullut.

Kommentit (19)

Kertoo ehkä enempi arvostelijan ajatusmaailmasta kuin hierojan työstä.

No totuuden nimissä on kuitenkin se tähän sanottava, että itseäni ärsyttää suunnattomasti se, että toosi usein ja tosi monelle fysioterapeutti = hieroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta todellakin, hierojan ammatti on mielestäni todella arvosettava, heistä on apua monelle. siihen hommaan ei kaikki sovi, tarvitaan hienotunteisuutta ja sitä sosiaalista lukutaitoa. :) onnea opintoihin!

eikä oo koskaan tullut mieleenkään, että joku sitä katsoisi jotenkin alaspäin. Määrätyllä tavalla vaativa ammatti senkin takia, että siinä on ihmisen kanssa kosketuksissa sen verran paljon, että pitää pystyä tuntumaan hierottavasti luotettavalta ja sellaiselta, että " uskaltaa" olla hierottavana ja pystyy rentoutumaan kyseisen ihmisen seurassa.

jos mun kaveri opiskelis alaa, tarjoaisin auliisti itseäni koekaniiniksi :)

Toivottavasti saat oman menestyksekkään firman pystyyn!

Onnea opinnoille! Älä välitä kateellisista!

No totuuden nimissä on kuitenkin se tähän sanottava, että itseäni ärsyttää suunnattomasti se, että toosi usein ja tosi monelle fysioterapeutti = hieroja.

[/quote]

Mieheni on urheiluhieroja ja kyllä sitä ainakin tunnutaan arvostavan kovasti. Eikä se ihan helppo koulutuskaan ole... Pitää oppia aika helkkarin monta asiaa ja yksityiskohtaa. Ja latinat ja kaikki...Ainakin jos tahtoo olla hyvä hieroja:) Niin ja lisäksi pitää olla suht. hyvä kunto,voimaakin hiukan ja asiakaspalvelutaitoa.. Ei ihan joka ihmiselle sopivaa hommaa siis. Mun miehen asiakkaina käy NHL-pelaajiakin, ja ovat olleet tyytyväisiä, joten se on vissiin ainakin koulunsa käyny kunnolla:) Älä välitä muiden puheista, ihmisillä on outo tapa mollata muita silloin kun ei ole tyytyväisiä itseensä. Niin eikä se hierojan palkkakaan huono ole, ainakaan jos oman firman perustaa. Ehkä niitä harmitta se;) Muista sitten kun ne valittaa selkäkipujansa ja muita, ottaa niiltä ihan kunnon hinta ilman mitään " ystävä" alennuksia, ehkä oppivat arvostamaan hierojiakin;)

arvostan oikeata hierojaa satakertaa enemmän kuin fysioterapeuttia! Olen isorintainen :-), muuten pieni ihminen, joten niska-hartiaseutu on kovilla ja meidän pikku kylässä on ihan oikea ihana hieroja. Käyn hänellä säännöllisesti joka kuukausi. Fysioterapeutit ei tod. ole hierojia, vaan heidän apunsa on sitten ihan jotain muuta, mikä ei ole minulle vielä auennut. Jotain ryhtiasentoja ja jumppaohjeita..

Olisin ollut aivan kusessa viime talvena jos en olisi löytänyt hyvää hierojaa, kun kroppa pragasi vauvalomalla.

Ajatteleeko kaverisi jotain thai-juttuja sitten?

öö, halveksittavaa?..se joka ajattelee että toisen tekemä työ on halveksittavaa, voipi katsoa itse peiliin. ei ammattinimike / työ kerro sitä onko ihminen todella viisas sisimmissään. itse tiedän monia hierojia jotka ovat ihania ihmisiä, sydämellisiä, viisaita ja hyviä ihmistuntijoita..juuri sellaisinaan kuin ovat. tällainen yleinen ihmisten määrittäminen sen mukaan mitä he työkseen tekevät on aika köyhämielistä. ei tarkoitus loukata ketään tällä suoralla sanomisella, mutta hieman mieltä auki ja sydäntä. ei elämä ole pelkkiä ammattinimikkeitä ja niiden perusteella tehtäviä olettamuksia ja mielipiteitä, määritteitä. ihmisiä me olemme jokainen, jokaisella omat lahjansa, kaikki saaneet tulla tänne maailmaan kokemaan elämää omalla tavallaan <3 ..

Mitä, mitä, mitä?? Ihmeellisiä ajatuksia sinun kavereillasi! Mieheni on hieroja ja elättänyt itsensä ja perheensä sillä työllä menestyksekkäästi jo pitkälti toistakymmentä vuotta, ja on aina ollut todella ylpeä tekemästään kovasta työstä. Hierojan ammatti ei todellakaan ole maailman helpoin, vaan sekä fyysisesti kovaa työtä, että sosiaalisia ja ihmissuhdetaitoja vaativa ala. Kannuksensa kun hankkii ja saa oman asiakaskunnan hankittua ammattitaidollaan, pärjää tällä alalla. Mutta niin kuin kerrottu, ihan helpolla ei ansiot tule, vaan kovaa työtä saa painaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat