Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuolla aihe vapaalla on ketju, josta ilmenee etteivät useat naiset viitsi pestä alapäätään päivittäin. Ehkä pari kertaa viikossa.

Mitäs mieltä miehet ovat tästä? Miten on oman naisesi laita ja toivoisitko muutosta hygieniaan?

Sivut

Kommentit (30)

Lainaus:

Lainaus:

Varmaan myös vaimosi työkavereiden ja muiden läheisten mielestä...

Toivon mukaan vaimon työkaverit ja/tai muut läheiset eivät liiku neniensä kanssa niin lähellä vaimoni jalkoväliä, että ne tuyoksut sieltä tuntuisivat. En tiedä millaisia hajuherneitä palstan naiset ovat, mutta oman vaimoni tuoksut eivät kyllä kolmenkaan päivän pesemättömyyden jälkeen vielä tunnu vaatteiden läpi, jos nyt ei ihan paina nenää kiinni jalkoväliin.

- mies, 41 v -

Kyllä se ihan hygieniasyistä on syytä pestä vähintään kerran päivässä. Liiallinen pesu vaurioittaa limakalvoja, mutta kyllä kerran kolmessa päivässä on jo selvästi liian harvoin!

vaikka en joka päivä kävisikään pesulla. Mutta pääasiassa käyn. Minulle tulee vain sellainen vienohko tuoksu (mutta siis selkeä pillun tuoksu), josta pidän sekä itse että mieheni pitää.

Mutta minusta todella mielenkiintoinen ketju, koska itse olen joskus ajatellut, että pitäisikö käydä pesulla vielä useammin. Olen välillä vähän vaivautunut vienostakin tuoksustani. (minua vaivaavat jostain syystä tällaiset hygienia-asiat, olen ehkä hiukan arka)

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko 60-luvulla syntyneillä joku eläimellinen, kivikautinen tarve saada naista, joka ei ole peseytynyt?

Kusen haju pillunkarvoissa, haisevat valkovuotoklöntit häppäreissä ja persvaosta nouseva paskankäry ei kiihota minua yhtään.

Mies31v

Lainaus:

Ja sitten raukat ihmettelevät hajuttomiksi ja mauttomiksi pestyine pilluineen kun miehiä ei seksi kiinnosta. :D

- mies, 41 v -

Kosteuspyyhkeitä ei voi käyttää persreikään, koska silloin se muutaman päivän pesemättömyys keskeytyy. Takapuoli on sitten liian raikas. Kusenhaju taas ei lähde pillunkarvoista paperilla pyyhkimällä. Meneekö sinulla hissi yläkertaan asti?

Mitä muuta se "naisen tuoksu" on kuin eritteiden hajua, siis erilaisten vuotojen, kusen ja paskan yhdistelmä? En tarkoittanut, että paskaa olisi perseessä ruskea kerros, mutta kyllä se viikossa alkaa jo näkyä pikkareissa raitana. Vielä kun piereskelee märkiä pieruja.

Lainaus:

En tajua sinun naisiasi, jos ne muutaman päivän pesemättömyyden jälkeen ovat kovastikin valkovuodossa, kusessa ja paskassa. Neuvo ensi kerralla pyyhkimään kun käyvät vessassa.

- mies, 41 v -

pillun haistelija mies ei ole naista nähnytkään viimeseen 10 vuoteen? Ihan livenä tarkoitan (haisteluetäisyydeltä) ei miestenlehtien sivuilla tai kadulla kävelemässä.

Ei normaali mies noin puhu.

Itse pidän mieheni ihon tuoksusta, jos hän matkoilla jättää paitansa minulle. Nukun se vieressä. Ei ole niin ikävä.

Tuskin olet koskaan ollut ihastunut/rakastunut, jotta tietäisit mitä tarkoitan.

Lainaus:

Miten musta tuntuu että tämä pillun haistelija mies ei ole naista nähnytkään viimeseen 10 vuoteen? Ihan livenä tarkoitan (haisteluetäisyydeltä) ei miestenlehtien sivuilla tai kadulla kävelemässä.

Mikäli minua tarkoitat, niin viimeiset kymmenen vuotta olen ollut naimisissakin naisen kanssa. Viime haisteluetäisyyskerrasta tosin on jo lähes viikko. Taitaa oma miehesi olla paljon matkoilla, kun noin epäilyttää muiden kertomukset. ;)

Ehkä sinusta on epänormaalia pitää naisen tuoksuista vähän voimakkaampinakin, olkoot niin. Minusta taas on lähinnä käsittämätöntä nukkua haistellen toisen vaatekappaleita. Kumpi näistä sitten on epänormaalimpaa, olkoot kunkin lukijan itse päätettävissä.

- mies, 41 v -

Oma vaimoni pesee päivittäin ja todellakin toivoisin muutosta tähän. Itseäni kun sattuu ne hajut kiihottamaan, niin pari kertaa viikossa olisi sopiva pesutahti, poislukien kuukautisten aika.

- mies, 41 v -

käsittää, jos haistelija olisi mies ja pikkuhousuissa olisi kunnolla valkovuotoa, kusta ja paskarantu persaukon kohdalla?

M31

Lainaus:

[Minusta taas on lähinnä käsittämätöntä nukkua haistellen toisen vaatekappaleita.

- mies, 41 v -

Mutta niin taidan olla minäkin. Se on vissiin sitä nostalgiaa. Kusenhajuinen karhuntalja / hannukarpon karvahattu jne.

Mutta saa siinä pillussa pillun tuoksu olla muttai niin vahva että silmiä kirvelee. Saippuan haju ja varsinkaan maku ei ole hyvä sekään.

M35

Jos ensimmäinen seksikokemus on tapahtunut peseytymättömän naisen kanssa vaikka festarien kolmantena päivänä, on luonnollista, että se voi herättää myönteisiä muistoja, varsinkin jos aistit on olleet terävänä.

Lainaus:

Kyllä kaikki tuoksut/hajut on tärkeitä ihmiselle, monet niistä vievät lapsuuteen, tuovat muistoja

Puolukkapuuro, vihta, savusauna, tervavene,lehmänpaska,sireeni ym. ym.

Meillä päiväkodissa monella lapsella mukana äitinsä yöpaita, jossa äidin tuoksu. Ei tule uni silmään, jos se kotiin unohtuu.

Tsiisu, miten joku voi olla pesemättömällä alapäällä päivätolkulla. Yökkk. Itse käyn suihkussa joka päivä ja lisäksi aina suihkutan p***alla käynnin jälkeen paikat puhtaaksi. Pelkkä paperi on persiistä.

Ei haise perävako eikä muutkaan paikat. Sitäpaitsi, en kyllä ottaisi suihinkaan pesemättömältä mieheltä ikinä kuuna päivänä.

Ja alapääni on priimakunnossa;)

Itse ainakin toivoisin että vaimoni pesisi alapäänsä joka päivä, hänellä on uskomattoman voimakkaan hajuinen pimpsa, välillä oikein silmiä kirveltää takaapäin antaessa.

Kyllä kaikki tuoksut/hajut on tärkeitä ihmiselle, monet niistä vievät lapsuuteen, tuovat muistoja

Puolukkapuuro, vihta, savusauna, tervavene,lehmänpaska,sireeni ym. ym.

Meillä päiväkodissa monella lapsella mukana äitinsä yöpaita, jossa äidin tuoksu. Ei tule uni silmään, jos se kotiin unohtuu.

Puhdas mies on ehdottomasti paras. Jos vehje on parikin päivää pesemättä, niin ei siihen tee mieli edes koskea, haistella saati ottaa suihin.

Samaa huomaivaisuutta osoitan miestäni kohtaan pesemällä pimpsani joka päivä.

en minä ainakaan pese joka päivä. Pesen silloin kun satun suihkussa käymään muutenkin, joskus joka päivä, useimmiten joka toinen päivä ja joskus menee useampikin päivä (silloin kun ei ole minnekään menoa eikä seksiä tiedossa). Ei ole vielä kukaan hajusta valittanut ja pysyy alapääkin paremmassa kunnossa kun ei sitä koko ajan hinkkaa

Lainaus:

Varmaan myös vaimosi työkavereiden ja muiden läheisten mielestä...

Toivon mukaan vaimon työkaverit ja/tai muut läheiset eivät liiku neniensä kanssa niin lähellä vaimoni jalkoväliä, että ne tuyoksut sieltä tuntuisivat. En tiedä millaisia hajuherneitä palstan naiset ovat, mutta oman vaimoni tuoksut eivät kyllä kolmenkaan päivän pesemättömyyden jälkeen vielä tunnu vaatteiden läpi, jos nyt ei ihan paina nenää kiinni jalkoväliin.

- mies, 41 v -

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat