Vierailija

Eli tuli puhetta suuseksistä. Mies ei vois kuvitella antavansa toisen miehen imuttavan kaluaan. Mulle taas ois ihan sama kuka mun toosaa nuolee mies tai nainen, aivan sama. Itse en kuitenkaan ehkä nuolisi pimperoa. Mies väittää että oon bi. Mä sille sanoin, että jos oisin bi niin kai mun pitäs itekki pystyä nuoleen pimppiä... Eli olen vain perverssi, jolle on ihan sama kuka sitä nautintoa tuottaa ja piste, enkä mikään bi?

Kommentit (12)

Miten se oikeastaan muuttaa mitään? Sehän on lopulta vain nimike, ja harva meistä täysin menee yhteen lokeroon. Tärkeintä on, että itse tiedät mistä pidät ja mistä et, riippumatta siitä miksi sitä sanakirjan mukaan pitäisi kutsua.

Seksuaalisuuden rajat eivät muutenkaan ole niin tarkkoja, eli ei meitä kaikkia voi pistää suoraan jonkun nimikkeen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ei se pelkkä seksi vaan kaikki muu.

rakastan miestäni. Mutta mulle on ihan sama kuka mua nuolis, n.10 vuotiaana annoin kissan nuolla alapäätäni mutta se ei tuntunut hyvälle, liian karhea kieli.

ap

kokeiltu on lapsena sitä ja se jäi kokeiluksi. Eläimiin en oo sen koommin kokenut mitään mielenkiintoa. Mut siis ihmisistä ihan sama.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Ei se pelkkä seksi vaan kaikki muu.

rakastan miestäni. Mutta mulle on ihan sama kuka mua nuolis, n.10 vuotiaana annoin kissan nuolla alapäätäni mutta se ei tuntunut hyvälle, liian karhea kieli.

ap

Niin minäkin ajattelen. Kerran olen ollut ihastunut naiseen, mutta en koskaan kertonut asiasta ja mua jotenkin kuvottais ehkä se pimpan nuolenta. Tosin silloin kun tää ihastus oli, olin vasta 15v. Mut mun mielestä en oo bi, mies väittää että olen tasan tarkkaan.

ap

Voisitko kuvitella itsesi seurustelevan naisen kanssa? Jos ei, niin eikö se ole ihan selvä, ettet ole bi, oikeasti. Seikkailuhenkinen kenties, mutta rajoituksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat