Vierailija

Yhdet tutut muutti asoon omien sanojensa mukaa vain siksi aikaa, kunnes taloustilanteensa paranee tai asuntojen hinnat laskee. Ihmetyttää kuitenkin, miksi perheen äiti sisustaa niin suurella tohinalla väliaikaista asuntoa. Varmaan yli puolet heidän huonekaluista, matoista ja verhoista on uusittu! Kys. äiti perusteli sisustusintoaan sairastamallaan masennuksella. Ei kuulemma enää halua kituuttaa puolinaista elämää. Ehkä kannattaisi nuokin rahat säästää siihen omaan kotiin.

Kommentit (10)

vaan saavat mukaan seuraavaankin. Ja minä olen kyllä aina sisustanut kaikki asunnot, riippumatta asumisajasta. Se on todella rentouttavaa ja kivaa puuhaa, takuulla auttaa masennukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suuri merkitys hyvinvointiin. Esim kasvit ja kukat ovat minulle hyvin rakkaita ja ahdistun kun käyn kylässä paikassa josta puuttuu kasvit, minusta sellainen koti on jotenkin kylmä ja tunteeton koti, sillä kasvit tuovat valtavasti energiaa ja hyvää oloa.

Vierailija:

Lainaus:

Ehkä kannattaisi nuokin rahat säästää siihen omaan kotiin.

En nyt tiedä, missä tuttavanne asuvat, mutta ainakaan täällä pk-seudulla ei tuollaisten sisustushankintojen hinnalla osteta kuin ehkä about neliö tai kaksi omistusasunnosta. Joten ei ole kamalasti VÄLIÄ, säästääkö soffan ja mattojen hinnan asuntoa varten. Jos sillä mieliala piristyy, niin go for it!

nämä ihmisethän saattavat asua asunnossa vaikka kuolemaansa saakka. Mitäpä jos kuolevat vaikka onnettomuudessa? EIkö voisi ajatella, että sen ajan kun elivät ja asuivat, olivat sellaisessa kodissa jossa tunsivat hyvää oloa, koti näytti siltä kuin itse halusivat. Miksi pitäisi antaa kodin sisustamisen (=laittamisen siihen kuntoon kun itsestä tuntuu hyvältä) odottaa siihen että omistaa asuntonsa?? Naurettavaa. Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia miten kotinsa laittaa, ja mihin rahat käyttää? Ei pitäis sua ap kaivella. Ellet sitten ole jollain tasolla kateellinen....?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat