Vierailija

Eli siis pandemiainfluenssa (" lintuinfluenssa" ). Meille tuli kutsu, jotenkin vaan vierastan asiaa, en tieda miksi. Muissa tutkimuksissa ollaan oltu. Kutsussa sanotaan ettei sita ole viela koskaan tutkittu lapsilla.

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun lapsenne annatte koekaniiniksi: roketteet eivät muutoinkaan ole vaarattomia ja vielä tällaiseen ihan turhanaikaiseen rokotteeseen, joka ei kuitenkaan tule mitään immuniteettia antamaan.

Jos kerran haluatte lapsianne doupata alumiinilla ja formaldehydillä huvin vuoksi niin siitä vaan, mutta voi lapsiparat :(

käyttää niitä lapsilla. Muistan nähneeni jonkun dokkarin jossa todella vakavasti sairaita lapsia yritettiin hoitaa, ja lääkäri mainitsi että lisähaasteena vielä se, että lääke/annostus virallisesti olemassa vain aikuisille.

Hätä ei aina lue lakia.

No mina nimenomaan halusin herattaa tasta keskustelua ja kuulla eri kantoja. Sain vasta kutsun, en viela edes tieda mita teen.

Joku kysyi minka ikaisille, 6kk-18v.

ei ole kuin pari päivää siitä kun se kirje tuli. Hoitaja sanoikin, että on todella ollut paljon ilmoittautuneita.

Ne, joille ei anneta lintuinfluenssavirusta saavat tavallisen influenssarokotteen.

moniin tutkimuksiin kun on osallistuttu. Tämä olisi kyllä vaikea päätös, jonkunhan aina pitäisi koekaniiniksi suostua, mutta että omat lapset...

rokotteisiin. Ovat kuin lammaslauma lääketehtaiden talutusnuorassa.

Minä olen sen verran perehtynyt, että olen ihan varma että tuon rokotteen ottamisesta on todennäköisemmin enemmän haittaa kuin hyötyä.

Ihmiset vaan ovat niin rokote/lääketiede" uskossa" Suomessa, että se on ihan sama mitä sanoo.

Joten siinä mielessä tällaiset kyselyt ovat aika turhia.

t 22

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat