Vierailija

Tuli vaan mieleen tuosta ketjusta, jossa puhutaan lasten pesemisestä.

Itse käyn joka päivä (illalla), ehkä n. yhtenä iltana viikossa en käy (kuivahko iho), jolloin kyllä pesen itseäni muuten.

Mieheni käy suihkussa 2-3 kertaa viikossa, mikä mielestäni on aika outoa.

Kommentit (4)

Hikoilen sen verran, että olo on ällö, jos en pääse aamusta suihkuun. Siis yön aikanakin :) (nukun pelkällä lakanalla). Olen (suureksi riemukseni...) perinyt isäni hienerityksen. Isä kävi suihkussa kun tuli töistä (työ siisti toimistotyö...) ja sitten aamusta toisen kerran.

Mieskin suihkuttelee päivittäin.

Lisäksi tietysti jumpan, lenkin tms. jälkeen.

Siis niin että jos käyn aamulla suihkussa ja illalla lenkillä, lenkin jälkeen suihkuun, mutta sitten en (yleensä) seuraavana aamuna käy suihkussa.

Mies käy yleensä aina illalla, treenien jälkeen. Jos ei ole treenejä, niin saattaa sitten käydä vasta aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on jopa tolla 2 x viikko tahdilla niin kuiva iho että päänahkaa kiristää suihkun jälkeen.

En normaalisti hikoile _yhtään_ ellen erityisesti harrasta liikuntaa.

Ymmärrän että hikoilun vuoksi jonkun täytyy peseytyä joka päivä mutta hiusten suhteen on eri asia.

Päänahka alkaa erittää rasvaa ja talia suojaksi nopeammin jos pesee useasti.

Normaalitilassa ihmiselle riittäisi kerta viikossa eikä hiukset rasvoitu välissä.

Anoppini on pessyt aina hiukset kerran viikossa. Hänellä on upeat, paksut hiukset eikä ne näytä/tuoksahda koskaan likaisilta.

Lapsuuden kodissani hiuksen pestiin saunan yhteydessä keskiviikkoisin ja lauantaisin. Silloin ne eivät likaantuneet niin usein kun nyt.

Kun muutin omilleni 18-vuotiaana ja aloin käydä suihkussa joka toinen aamu niin huomasin välittömästi eron kun hiukset alkoivat rasvoittua nopeammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat