Vierailija

Vuoden päästä nuorin on 1,5v ja se on mielestäni aikaisin mahdollinen järkevä hoitoonmenoikä. Hermot on koko ajan riekaleilla, lapset imee musta kaikki mehut emotionaalisesti. Mää en kestä. Mitähän mää oon aatellut kun oon 3 tommosta tahtonut??

Kommentit (1)

Päätät alkaa nauttimaan. Hommat lapsille harrastuksia. Osassa on aktiivinen vanhempien porukka jotka kerää rahaa. Mutta pointti oli siinä että ne jaksottaa viikkoa kivasti kun on jokapäivälle jotain edellisestä poikkeavaa. Sitten puistoilu ohjelmaan. Ja alat jutella siellä muille äideille. Vaihdat puhelinnumeroita ja pyydät kylään samanikäisten lasten äitejä lapsineen. Lapset viihtyy paremmin ja leikkivät välillä keskenään ja äidit voi juoda edes kerran päivässä kahvit. Sit pidemmän tuttavuuden jälkeen voitte laittaa lapsia toisena päivänä toisen vastuulle (siis isoimmat lapset) ja esim jakaa haraastuskyydit. Lapset seurakunnan kerhoon pari kertaa viikossa ja itse lapsien kanssa perhekerhoon. Siellä ei uskonto ole mitenkään erityisen iso juttu. jos se on vierasta. En itsekäään ole uskovainen, mutta lapsille hieno tapa kuulla uskosta ja voi sit itte päättää mitä haluu uskoa tai olla uskomatta. Itse en vois tarjota noita ajatuksia samoin. Teette eväsretkiä luontoon, kyläile, kutsu kylään, käy lasten teattereissa ja kaikessa muussa lasten tapahtumissa. Äkkiä huomaat että kun lapset on vähä isompia on ne parhaat ja helpoimmat vuodet käsillä kun saa olla kotona ja ei ole enää vauvoja, jotka vie koko touhusta mehut jos vaativia.

Ja sit tietty säännöllisesti jotain sinusta tosi kivaa omaa tekemistä. Kun masentaa yliaktivoidu ja kun väsyttää niin lepää. Älä luovuta jos ne helpoimmat vuodet olis vasta tulossa! Vaikea oikeasti auttaa kun et kertonut sen enempää tilanteestasi. Voimahali! Ihan varmasti voit parantaa mielialaa! Ja muista laittaa puistoonkin jotain piristävää päälle ja sipasu meikkiä (2min) ja hiukset siistiksi. Lyhytaikanen vaiva piristää koko päivän eikä peilikuva ärsytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat