Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistä kannattaisi etsiä eronneita isiä? Onko olemassa joitain deittisaitteja jo vanhemmiksi tulleille ja sittemmin eronneille?

Kommentit (9)

Siis uusperhekuvio on aina aika " vaikea" , parhaimmillaankin ja silloinkin kun kaikkien välit ovat hyvät. Ihan jo siksi vaikea, että täytyy ottaa niin monen tahon aikataulut ja tunnekysymykset huomioon. Esim. matkojen, juhlapyhien ja ihan perusarjenkin kuvioissa täytyy aina muistaa etävanhempi mahdollisine uusine puolisoineen ja lapsineen, isovanhemmat ja " puoli-isovanhemmat" jne. Tapaamisia, juhlapyhien viettoja ym. on todella vaikea vääntää niin, että kaikkien aikataulut ja toiveet täyttyvät. Varsinkin siinä vaiheessa kun lapset alkavat olla isompia ja tuoda kuvioon omiakin aikataulujaan...Minä en ainakaan missään nimessä haluaisi, että meidän perhe rönsyää enää yhtään pidemmälle kuin nykyään. Elämme siis nykyisen miehen ja minun lapseni kanssa ns. ydinperheenä, ja lapsi tapaa toisinaan bioisäänsä (jolla ei ole uutta naista tai perhettä elämässään) ja tämän sukua, joten meidän tilanne on vielä todella simppeli verrattuna moniin muihin uusperhekuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuulevat, että mulla on lapsia, suuri osa perääntyy paikalta. Tosin yhden yön heiloja kyllä saisi, mutta ei mitään pysyvämpää...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat