Vierailija

Kuinka monella seksielämä parani synnytyksen jälkeen, mistä syystä?

Sivut

Kommentit (26)

Kolmannen lapsen jälkeen on ollut muutama kiimaisempi jakso, yleensä mielessä on silloin ollut mahdollinen neljäs lapsi.

Mielikuvitus, leikki ja hauskanpito on seksistä kuollut.

m37

Itsellä takana useampi synnytys. Ekan jälkeen taukoa seksistä puoli vuotta - värkit tarvitsi parantumisaikaa, eikä tehny yhtään mielikään, väsytti kun tuli univelkaa niin paljon. (onneksi mies ymmärsi ja helpotti itse itseään)

Mutta oon kuullu myös tapauksia, että samana päivänä on sekstailtu! Että kovin on yksilöllistä ja tapauskohtaista.

Neuvoisin edellistä vierailijaa, että ota rauhallisesti, älä painosta vaimoasi. Auta vauvan kanssa, anna äidille myös omaa vapaa-aikaa. Muistan, kun lapset olivat pieniä, kun mies auttoi kotona, alkoi tehdä mieli ;)

Muuten, en sanoisi omalta kohdalta, että synnytykset olisivat seksiä parantaneet. Ompeleet ei oo olleet kauneusleikkauksia :)

Pikemminkin, seksi on parantunut vuosien myötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

löystyy synnytyksessä, niin ei voida. Eletään mieluummin lapsettomina ja sit kun sun pimppi löystyy iän myötä, vaihdan muutenkin nuorempaan jos vaan saan enää ketään siinä vaiheessa."

:DDD Vittu mitä juntteja täällä liikkuu!

minusta huonommalta. Värkki on väljempi. Peppu on tiukempi kuin pillu, mutta huvittaisi joskus panna vielä tiukkaa pilluakin. Saattaa jäädä haaveeksi.

Mistäpä luulet tai olet kuullut että sullakin olisi 10v päästä elämän parhaat vuodet takana?

Vierailija:

Lainaus:

Mitä muutakaan tarkoitusta elämällä on vanhana kääkkänä (yli 40v),

kun parhaat vuodet on ohi itsellä ja muijalla(rupsahtanut)?

Oma nuoruus jatkuu lapsissa.

Mies30v

Mitäs junttia siinä on? kyllä lapsista on enemmän haittaa kun hyötyä. ainakin näyttää monella olevan hankalaa ku pitää niin paljon aina murehtia. itse en ainakaa liikoja stressailis mitää lasten kasvatuksia.

Ei parantunut, päinvastoin, seksi ja erotiikka katosi lähes kokonaan.

Vaimo taantui synnytyksen jälkeen seksuaalisesti ja muuttui estoiseksi. Lista asioista joista hän ei seksissä pidä tai halua tehdä, on tällä hetkellä jo niin pitkä ettei viitsi edes edes vaivautua yrittämään seksuaalista kontaktia. Hyvä ja eroottisesti aistikas nainen meni seksuaalisesti kylmäksi synnytyksen jälkeen. Seksihalut nousevat yleensä silloin kun hänellä on halu lisääntyä uudestaan.

m32

Seksi muuttui lapsen tulon jälkeen rasitteeksi, kiinnostus seksiin lopahti, vaimo muuttui passiiviseksi ja vieläpä estoiseksi lahnaksi. Muutaman kerran halu pilkahti ja sekin yleensä silloin kun alkoi tehdä mieli toista lasta. Täysin käsittämätön ja yllättävä muutos seksielämässä. Miten tälläisessa tapauksessa mies voi toimia? Seksielämän amputointi elämästä 32-vuotiaana kuulostaa piiiiikkasen liian rajulta toimenpiteeltä.

m32

Vierailija:

Lainaus:

Kolmannen lapsen jälkeen on ollut muutama kiimaisempi jakso, yleensä mielessä on silloin ollut mahdollinen neljäs lapsi.

Mielikuvitus, leikki ja hauskanpito on seksistä kuollut.

m37

Vierailija:

Lainaus:

Varmaan tuo väljähtäminen on kovin yksilöllistä? Vaimolla ei kyllä ole tapahtunut kolmen synnytyksen jälkeen sellaista ja hyvä niin.

Seksi muuten on jonkin verran harventunut, mutta laatu ehkä hieman parantunut. Ja toki yhdyntään tuli kuukausien tauko jokaisen synnytyksen jälkeen.

On sulla ollut kestämistä! Kuukausien tauko! Huh! Itselläkin lasta (olen nainen) ja ekasta meni 8 viikkoa sen pirun episiotomian takia, mut tokasta meni sit viikko synnytyksestä kun olin jo täysillä mieheni kimpussa ja kolmannesta pari-kolme viikkoa (hää tuli niin vauhdilla että alakerta oli kun avaruudesta pidemmän aikaa mun omasta mielestäni).

Aiemmin oli aamuseksiä 2-3 kertaa vkossa (ja sitten tietysti seksiä myös iltaisin!), nyt ei edes paria kertaa kuussa. Vauva herää aina ensin.

Muutenkin seksin määrä on vähentynyt. Nyt seksiä on ehkä 2-3 kertaa kuussa.

Ei meillä ainakaan seksi ole mihinkään parantunut, päinvastoin.

Nykyään seksiä on maksimissaa 2 kertaa kuussa. Loppuukohan se lapsen jälkeen kokonaan. Itselläni haluja riittäisi joka päiväksi ja viikonloppuisin useampaankin kertaan.

Kohta sen sitten näkee.

Tuleva isukki.

Synnytykseni jälkeen omat haluni kasvoivat. Ja vaikka olen imettänyt niin ei ole tuola kastumispuolella mitään ongelmia ilmennyt...

Ja orgasmit on paaaljon voimakkaampia ja mahtavampia!!

Eli kummatkin hyvin tyytyväisenä ollaan :D

Mistäköhän muuten johtunee tuo orgasmien " parantuminen" ??!

Meillä siis määrä salkeästi väheni mutta laatu selkeästi parani. Tyytyväisiä olemme molemmat nykyiseen tilanteeseen.. Synnytyksen jälkeen tosin meni varmaan 9kk ennen kuin seksielämää käynnistelimme. Ei vain ollut haluja lainkaan tuona aikana.

Miksi yleensäkin halusit lapsia vaimosi kanssa kun tiesit mitä tuleman pitää? Meillä annoin ukon kokeilla jos pylly tuntuisi paremmalta, vaan jäipä siihen yhteen kertaan, kun on pillu kuulemma parempi. Osta vaimolles geishakuulat avuksi. Äläkä pistä ainakaan toistamiseen paksuks jos noin kerta häiritsee! Jos kerta tiukka pillu on noin tärkeä että täytyy ruikuttaa!

Poika siis tällä hetkellä 5 viikkoinen. Onhan se värkki vielä aika väljä, mut itse aion tehdä ainakin töitä sen eteen et saan sen " ennalleen" . Ja seksin suhteen itse tein aloitteen jo 1,5 viikon päästä synnytyksestä kun himot hyrräs, tosin en ois varmaan vielä kyenny episiotomian ompelun jälkeen vielä siinä vaiheessa mihinkään vaikka kuinka oisin halunnu...

N28

Mitä muutakaan tarkoitusta elämällä on vanhana kääkkänä (yli 40v),

kun parhaat vuodet on ohi itsellä ja muijalla(rupsahtanut)?

Oma nuoruus jatkuu lapsissa.

Mies30v

Vierailija:

Lainaus:

Lapsista todellakaan ei edes kuulu olla hyötyä tai haittaa.

Varmaan tuo väljähtäminen on kovin yksilöllistä? Vaimolla ei kyllä ole tapahtunut kolmen synnytyksen jälkeen sellaista ja hyvä niin.

Seksi muuten on jonkin verran harventunut, mutta laatu ehkä hieman parantunut. Ja toki yhdyntään tuli kuukausien tauko jokaisen synnytyksen jälkeen.

Vierailija:

Lainaus:

löystyy synnytyksessä, niin ei voida. Eletään mieluummin lapsettomina ja sit kun sun pimppi löystyy iän myötä, vaihdan muutenkin nuorempaan jos vaan saan enää ketään siinä vaiheessa."

:DDD Vittu mitä juntteja täällä liikkuu!

totta,mitä vitun juntteja....... siis oikeesti,jotkut miehet on kyllä helvetin pellejä... rakastaapa paljon omia lapsia,ku ois jättäny nekin tekemättä,vähän tiukemman värkin takia...... sairasta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat