Vierailija

Yhtäkkiä on ruvennut itkee, kun oon lähdössä pois. Onkohan nyt oikeesti yksin. Ainahan kun haen sen, se leikkii jonkun kaa yms.

Täytyy tänään ottaa hoitajien kaa puheeksi

Kommentit (7)

meidänkin lapsi on valitellut yksinäisyyttä, vaikka leikkiikin aina jonkun kanssa. Ei vaan ole löytynyt sellaisia sydänystäviä :(

Kannattaa ottaa lapsen kokemus todesta ja jutella asiasta lapsen kanssa - ja tietysti myös päiväkodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aina joskus sanoo ihan samaa. Kukaan ei leiki mun kanssani tai kukaan ei halua olla mun kaveri. Ja aina on jonkun kanssa leikit kesken, kun sinne menen.

Tarhantädit sanoo, että hyvin piisaa kavereita ja tyttäreni tulee kuulemma hyvin toimeen kaikkien kanssa ja leikkii kaikkien kanssa. Usein kertoo myös löytäneensä uuden parhaan kaverin :)

Mä luulen, että tuo on jotain ihan normaalia. Voi olla, että on mennyt sukset ristiin jonkun kanssa tai joku tietty lapsi ei ole halunnut sinä päivänä leikkiä lapsen kanssa. Kysy trhasta, niin ei tartte pähkäillä :)

Kuitenkaan en ole koskaan nähnyt häntä yksin leikkimässä kun menen hakemaan. Kyse voi olla juuri siitä, että johonkiin yksittäiseen leikkiin ei ole päässyt mukaan ja sitten tätä paisutellaan paljon suuremmaksi.

Itse olen kyllä jutellut lapsen kanssa ja myös päiväkodin, mutta eihän muita voi pakoittaa rupeamaan toisen sydänystäväksi?

Toinen (vai kolmas) saman ongelman kanssa painiva.

Vai oletko pienemmän kanssa kotona? Meidän 3 vuotiaskin välillä tuntee yksinäisyyttä hoidossa. Tässä just yksi pvä ajattelin, että olisi kiva tutustua lapsen hoitokavereihin ja heidän vanhempiin vapaalla, jospa sitten tutustuisimme hoitokavereihin enemmän.

Minunkin 5-vuotiaani saattaa vahvasti liioitellen sanoa, että kukaan ei leiki hänen kanssaan, jos jonain päivänä joku yksittäinen lapsi ei ole leikkinyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat