Vierailija

Kommentit (30)

Sitten on taas niitä, jotka ymmärtävät teen nätin väriseksi makuvedeksi, jossa ei ole varsinaisen teen aineosia ollenkaan. Ja niitä, jotka ovat jollain kuurilla ja haluavat vihreää teetä.

Eli et voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

että teen juojille joutuu aina keittämään teetä, mutta kun menen heille niin minulle ei tarjota kahvia vaan joudun juomaan teetä.

Meidän suosikki :)

Lipton Special Collection -lajitelma sisältää neljä eri makua:

Ceylon Gardens, Orange Jaïpur sekä

African Rooibos, joka on maustettua yrttiteetä.

Keitä vesi teepannussa, vedenkeittimessä tai vaikka kattilassa, älä missään tapauksessa kahvinkeittimessä

Oma vaihtoehtoni " yleispäteväksi" teelaaduksi on Keisarin morsian. Se on selkeästi mustaa teetä, mutta siinä on kuitenkin sen verran mausteita mukana, että se käy myös sellaiselle, joka ei pidä tavallisesta mustasta teestä. Näin selviät yhdellä laadulla. Teenjuoja, joka tuolle nyrpistää nenäänsä, on jo nirso! Kaikki eivät pidä makeasta hedelmäteestä, peruslaatuisessa mustassa teessä taas ruvetaan helposti keskustelemaan makuasioista. Keisarin morsian on " peruslaatuteetä" . Sitä tarjoamalla viestität, että olet halunnut panostaa laatutuotteeseen! Se on myös niin hyvin pakattu, että paketti säilyy pidempäänkin.

Ite tykkään nuista maustetuista, muta olen huomannu että jotka juo päivittäin sitä teetä tykkäävät enemmän perusteestä. Twiningsin keltainen perus tee parempaa kuin se lipton.

Ja toisekseen vaikka en sitä kahvia ite juo niin kyllä minä sitä vieraille keitän. ja kyllä se kahvikin säilyy kun tiiviisti sen pakkaa.

Vierailija:

Lainaus:

että teen juojille joutuu aina keittämään teetä, mutta kun menen heille niin minulle ei tarjota kahvia vaan joudun juomaan teetä.

(Minäkään en muuten juo kahvia, mutta kyllä sitä kaapista löytyy vieraiden varalle. Maitoa välttämättä tosin ei, jos yllätysvieraita piipahtaa. )

s tiettyyn aikaan ja käsitellään tietyllä tavalla. valkoinen tee on harvinaista ja kalliimpaa, arvokkaampaa, juuri sen vuoksi että sitä voi poimia vain kerran vuodessa ja hyvin lyhyen ajan. kaikki ovat maultaan erilaisia ja niitä juo erilaiset ihmiset. maultaan ovat ihan erilaisia.

Vierailija:

Lainaus:

Mitä eroa on mustalla ja vihreällä teellä? Entäs valkoisella teellä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat