Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin tällaisen kummajaisen. Syötti vauvalle sosepurkista kaupan sosetta ja sormin nopli siihen sekaan banaania!!! Yöök! Eikä taatusti olleet puhtaimmat kädet.

Lisäksi istui tupakkapaikalla sätkähuulisten kavereiden kera, taatusti itsekin poltti siinä sivussa.

Ja maitoa toki antoi pullosta, kuten tupakoivat alemman sosiaaliluokan henkilöt tekevät. :( Sääliks käy sitä vauvaa, ei raukka paremmasta tiedä.

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt totta vieköön pestään. Jos saisin jälkikäteen valita, niin mieluusti liiallinen käsienpesu kuin kihomadot. Ja ne madot tarttuu juurikin huonon käsihygienian takia.

Meille ei onneksi kukaan lapsista ole tuonut kihomatoja eikä edes täitä (mikä ei liity hygieniaan, tiedän). Tarhassakin pesevät järkevästi käsiään ja kotona kädet pestään sillon kun on likaset.

ja jos puistonpenkillä istuen syöttää lapsilleen sormin purkkiruokaa jossain alkkis-seurueessa niin ei hyvältä kuullosta.

Sormiruokaa syödään meilläkin, mutta puhtain käsin.

Hyvä että lisäs jotain aitoa sekaan. Mä en todellakaan aina pese käsiäni ennen kun annan lapsilleni jotain ja 11 vuotta ovat kaikki kolme olleet hyvin terveinä.

Mä pesen toki kädet vessassa käynnin jälkeen jne, mutta en ole kenenkään kolmen kanssa erikseen mennyt käsiä pesemään ennen kun laitan heille ruokaa. Mitä tästä on nyt aiheutunut?

Vierailija:

Lainaus:

Mä pesen toki kädet vessassa käynnin jälkeen jne, mutta en ole kenenkään kolmen kanssa erikseen mennyt käsiä pesemään ennen kun laitan heille ruokaa. Mitä tästä on nyt aiheutunut?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat