Vierailija

Haluaisin olla lasten kanssa vielä kotona, joten pohdin tälläistä mahdollisuutta, että rupeaisin perhepäivähoitajaksi.

Millainen palkka on? Montako lasta voin ottaa? Omia on 2.

Voinko jotenkin vaikuttaa, millaisia hoitoaikoja on?

Kommentit (13)

Eli 2 kokopäiväistä ja yksi joka tulee koulusta sun luo. Palkka on bruttona tolla lapsimäärällä n. 800-900 euroa kuussa. Itse maksat ruokakulut. Työviikoista tulee miltei väkisin 50-tuntisia.

En harkitse sitä taloudellisessä mielessä. Vaan haluan olla omien lasten kanssa kotona. Iltaisin opiskelen. Voikohan siinä tilanteessa sopia jotenkin niistä hoitoajoista kunnan kanssa, kun kunnalliseksi ajattelin ruveta.

Mutta onko kellään tietoa yksityisestä perhepäivähoitajan hommasta? Miten se kaikki käytännössä menee? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siihen vielä seuraavan päivän valmistaminen ja siivoukset.

Tiedän yhden pph:n ,jolla eka lapsi tulee hoitoon juuri kuudelta aamulla ja viimeinen on usein vielä reippaasti viiden jälkeen.

Itsestäni ei olis siihen.

että alat harjoittaa tällaista tointa, käyvät tarkastamassa asuntosi, alat hommaamaan lapsia hoitoon...

Ilman hygieniapassia ja ensiaputaitoja en tohon lähtis. Puhumattakaan varhaiskasvatusteorian osaamattomuudesta.

Vierailija:

Lainaus:

että alat harjoittaa tällaista tointa, käyvät tarkastamassa asuntosi, alat hommaamaan lapsia hoitoon...

Ilman hygieniapassia ja ensiaputaitoja en tohon lähtis. Puhumattakaan varhaiskasvatusteorian osaamattomuudesta.

ihan siis taloudellisessa mielessä. Jos rupeat kunnalliseksi, et voi valita lasten hoitoaikaa. Yksityisenä taas voit itse vaikuttaa enemmän. Minulla on yksi oma lapsi ja 3 vierasta ja palkka bruttona vajaa 1000 euroa :/ Lisäksi tulee ateriakorvaukset, jotka ovat verottomia. Ja jos omasi on vielä alle 3v. niin tulet saamaan myös edelleen kotihoidontukea :)

t. kunnallinen pph jonka työaika noin klo 8-17

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat