Vierailija

Mitään suuria kipuja ei ole ollut, mutta sellaista tasaista jomotusta ja turvotusta alavatsalla ja alaselässä... Vuoto melkeinpä lakkasi jo viikko sitten mutta jatkui melkeinpä heti uudelleen.. on sellaista, että pikkuhousunsuoja just riittää mutta kuitenkin ihan selvää veristä, joskus kirkasta joskus tummaa ja "kalvoista"..

Kierukka laitettiin mulle muutama päivä vuodon päättymisestä. Synnytyksestä nyt melkein 9kk.

Kannattaisiko jo huolestua ja mennä näytille vai mitä tää on oikein?? =/

Kahdesti aiemmin on kierukka ollut eikä mitään ongelmia sen kanssa.

Kommentit (4)

Ja kävin tarkistuksissa, mutta kaikki ok. Sen jälkeen kun tiputtelu loppui, loppuivat myös kuukautiset. Joten itse ajattelen olevani vielä plussan puolella, vaikkei nuo kaksi ensimmäistä kuukautta nyt niin mukavia ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en huolestuisi. Jos vuoto ei ole tosi tunsasta koko ajan eikä haise pahalle, tilannetta voi tarkkailla. Suttua ja menkkakipuja voi tulla pari kolme kuukautta, sitten ne yleensä helpottaa. jos ei, voit kuulua niihin, joille kuparikierukka ei sovi.

Itselläni nyt toinen mneossa. Ensimmäinen oli oireeton, tästä toisesta oli pari kk juuri tuollaista ja nyt on tasoittunut.

vuodatti mua ainaki 2 kk:tta ja lopulta tuli verta niin paljon että

jouduttiin ottaan pois. kuparikierukassa kuulemma tälläisiä vaikutuksia yleensä.

Ei enää suostuta laittaan uudestaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat