Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (7)

Se oli ihan mykkänä ihastuksesta ja vaali niitä palloja koko kuukauden.

Tämä on tietysti äidin näkökulmasta maailman turhin lahja, mutta lapselle se oli kyllä elämys.

lailla ihmisistä ja tottumuksista kiinni, paljonko rahaa lahjaan laitetaan.

Joku lehtitilaus vuodeksi on jo usean kymmenen euron juttu, ja kaverisynttäreille taas yleensä viedään ainakin täälläpäin joku 10-15 euron lahja.

Itse ehdottaisin sellaista perinteistä soittokorurasiaa. Siis sellaista, jossa on ballerina sisällä ja kun rasian avaa, se soi ja ballerina pyörii. Niitä ovat rakastaneen melkein kaikki tytöt jo parin sukupolven ajan! Niiden hinnat pyörivät siinä 11-16 eurossa, ja jos olet kummi tai muuten vaan ajattelit panostaa vähän enemmän lahjaan, niin ostapa vaikka joku pieni, siro, sievä hopeakoru rasiaan sisälle. Vaikka rannekoru tai kaulariipus. Niitäkin saa 10-15 eurolla, ja sitten tietysti aina niin kalliiseen asti kuin haluaa maksaa.

Mutta siis jo pikkaisen päälle parilla kympillä saa jo sekä rasian että sinne ihka oman hienon korun pikkuneidille.

Eskari-ikäisillä tytöillä on minun kokemukseni mukaan jo tosi paljon tuollaiset korut ja muut mielessä, joten voisi olla paljon kivempi ja ainakin ikimuistoisempi kuin peruslelu. Itse muistan vieläkin kun sain mummultani oman ballerina-rasiani, ja ikää 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat