Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis en tajua, miksi mä en voi olla tunnollinen työssäni. Jaksan olla tunnollinen pari kuukautta, ja sitten into lopahtaa. Miten mä saisin jonkinnäköisen intohimon työhoni? Vai olenko kenties vaan väärällä alalla?

Oletko sinä tunnollinen työssäsi?

Kommentit (9)

ja SUPERTUNNOLLINEN. Veikkaan kyllä sen olevan luonteenpiirre - sitä joko on tunnollinen tai siten ei. Tietty vaikuttaa jonkin verran pitääkö hommasta vai ei. Mutta kyllä minä ikävätkin työt hoidan aina pilkun tarkkuudella. Ei mikään niin kiva piirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai siis olen usein tyytymätön siihen, kun työt tulee hoidettua vasemmalla kädellä, mutta silti kukaan ei valita ja palaute hyvää. Suurimman osan työajasta surffaan ja odottelen, että tulis lisää töitä. Tää on jo kolmas peräkkäinen työpaikka, jossa 90% työajasta on luppoaikaa. Mä en käsitä, kuinka työkaverit voi muka olla niin kiireisiä... Minä en usko, sillä olen tehnyt joitain töitä niistä itsekin. Ehkä ne vaan valehtee täysillä ja tuijottaa näyttöä apaattisenä ja toisaalta en itsekään kerro totuutta kenellekään.:)

Olen nousujohteisessa urassa suuressa asiantuntijaorganisaatiossa....

ja kuinka kauan suurinpiirtein olette olleet samassa työpaikassa?

Ap

Mä olen töissä asiantuntijaorganisaatiossa ja motivaatio nolla :(

Osittain ajattelen sen johtuvan kasvatuksesta, eli olen vastuuntuntoinen tekijä. Toisaalta taidan myös pitää työstäni. Lähinnä huomaan sen siitä, että aika kuluu töissä kuin siivillä. Luonteeltani olen aina ollut huolellinen. En pidä sellaisista yllätyksistä, mitä tulee eteen, jos on tehnyt työntä huolimattomasti. Sitten saa huomata olevansa pulassa, kun jotain piti olla valmiina eilen, ja on unohtunutkin hoitaa. Huolellisuus estää tehokkaasti nää ikävät yllätykset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat