Vierailija

Kuvittelee pääsevänsä heti johtajan pallille, saavansa 5000 ¿ palkkaa ja työllistyvänsä verkostojen, ei työnhaun kautta. Voi voi... saattaapi Satuliini pudota aika korkealta alas, kun siirtyy työelämään. Ehkä voisin rekrytä sen meille kahvia keittelemään ja kopioimaan.

Sivut

Kommentit (42)

Työttömia ja huonosti palkattuja tradenomeja on varmasti markkinoinnin puolella, suurin osa tradenomeista nimittain valmistuu silla suuntautumisella. Mutta toistapa on laskentatoimen tradenomeilla, mika onkin minun onneni!

tradenomien esimies painotuksesta. Varsinkin tilitoimistoissa taitaa tradenomit lähteä ihan normaaleita rutiinitöitä tekemään. Etenemismahdollisuuden paremmat kuin merkonomeilla, mutta ensimmäinen paikka taitaa olla ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaupan kassa lienee oikea osoite tässä tilanteessa, enkä valita vaikka joillekin se onkin naurun aihe parhaasta päästä :/ Enemmän kuin palkkaa arvostan hyvää työilmapiiriä jne.

Jääkö sinne kaupan kassalle, jossa ei hirveästi oppimismahdollisuuksia ole, vai eteneekö vähemmän vaativista assissitentin hommista eteenpäin isommassa yrityksessä.

Itsenäisyys, oppimiskyky, realistisuus ja yleinen kyvykkyys ovat KTM:llä huomattavasti korkeampia. Tradenomit eivät osaa tehdä yhtä itsenäisesti päätöksiä, ratkoa ongelmia ja suoriudu töistään samalla mallilla.

Tämän olen kokenut rekrytoituani noin 15 tradenomia ja 10 KTM:ää urallani. Joten jos jo olet tradenomi, jatka opintojasi kauppiksessa. Ei ole tåta på tårta, vaan lisää markkina-arvoasi ja pätevyyttäsi.

Just läskiperse mamman tekstiä...

Vierailija:

Lainaus:

kahvinkeiton lisäksi myös 1-puoleisen kopioinnin ja lattian luuttuamisen, mikäli ensin perehdytetään viikko...

vihamielisyyttä ja halveksuntaa tradenomeja kohtaan. Se on aivan hyvä tutkinto. Sehän on vain hienoa, että ihminen kouluttautuu. Ei se tradenomien vika ole, että koulutuspaikkoja on aivan liikaa. Mitä ihmisiä nämä haukkujat ovat? Ylimielisiä akateemisia vai katkeria merkonomeja kenties?

Täällä yksi tradenomiopiskelija, en tosin katso Big Brotheria. En kuvittele saavani viittä tonnia palkkaa heti valmistuttuani, mutta kolmisen tonnia on ihan realistinen tavoite. Olen saanut jo töitä, vaikken ole kuin puolivälissä opintojani ja teen hiukan vaativampia juttuja kuin kahvinkeitto.

Tämä tohtori on tainnut väitellä mikämikämaassa.

Vierailija:

Lainaus:

toivottaa jokaisen traden tervetulleeksi katsomaan persettään, eipä tarvi teidänkään sitten ostella peilejä pienistä palkoistanne.

PS: olen tohtori koulutukseltani

Vierailija:

Lainaus:

kahvinkeiton lisäksi myös 1-puoleisen kopioinnin ja lattian luuttuamisen, mikäli ensin perehdytetään viikko...

Olen ollut töissä puoli vuotta ja palkka on 1850 e/kk. Eli ei hirmu hyvä, mutta ihan ok. Ja työ on mieleistä.

:)

tradenomi

Vierailija:

Lainaus:

Täällä yksi tradenomiopiskelija, en tosin katso Big Brotheria. En kuvittele saavani viittä tonnia palkkaa heti valmistuttuani, mutta kolmisen tonnia on ihan realistinen tavoite. Olen saanut jo töitä, vaikken ole kuin puolivälissä opintojani ja teen hiukan vaativampia juttuja kuin kahvinkeitto.

Jos kerran äiti maksaa kaiken puhelinlaskuja ja vuokraa myöten ja neiti ei käy töissä ja syö ravintolassa joka päivä... Mistä ihmeestä hän olisi oppinut ettei kaikki tule helposti?

Sanoisinpa, että Sadulle tulee olemaan vaikeaa ylipäätään edes olla töissä.

voiko joku vakavissaan kuvitella, että kukaanymärtäisi väärin tårta på tårta kirjoitettavan tåta på tårta.

Lisäksi rivi D:tä viestin lopussa ei anna kovin fiksua kuvaa kirjoittajasta (ennemminkin lapsellisen), kuten eivät hymiötkään. Hyvä kirjoittaja saa ironian näkymään viestissään muutoinkin.

Pääviestiä tämä ei muuta mihinkään, menkää tradenomit kauppikseen parantamaan markkina-arvoanne ja osaamistanne.

Just tänään tarkistin tradenomin alkupalkkasuosituksen, joka on 2150-2600 ¿, ja tuohon 2600 euroon pitää olla jo työkokemusta hakemastaan hommasta ja meriittejä muutenkin.

http: //www. tradenomiliitto. fi/direct. aspx?area=page&prm1=31

ap

Ite saan kämäset 1600 e kuussa (kaupassa juu oon, missäs muuallakaan:) Mieheni on myös tradenomi, mutta it-puolella ja palkka 3000 euroa. Että onneksi ees mies tienaa meidän perheessä...

Minusta on hienoa, että ihminen viitsii kouluttautua. On myös niitä kattoon syljeksijöitä, joten minusta olisi vähintäänkin reilua kunnioittaa ahkeria ihmisiä, jotka opiskelevat ja saavat itselleen ammatin.

Mutta täällä palstalla on kyllä niin useasti huomattu, että toisten ihmisten kunnioitus on eräille täysin vieras käsite.

HuhHuh... että aikuisia täällä... en taida uskoa...

taasen tiedän ainakin 20 tradenomia joiden palkka liikkuu 1600 - 2300 euron välillä, ja yhden tradenomin jonka palkka on 2500 euroa, ja yksi AMK insinööri jonka palkka on 2600 euroa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat