Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen joskus saanut ohjeen, että supistus pitää aloittaa peräaukon seutuvilta ja siitä " siirtyä" samalla supistuksella emätinaukkoon. Näin kaikki lihaksisto saa treeniä. Näin olen tehnyt satoja kertoja päivässä.



Nyt luin uuden ohjeen, jonka mukaan pelkkiä emätinlihaksia pitää nostaa kuin hissiä, kuin marjaa imisi sisään.



Kokeilin, tunne emättimen lihaksissa on aika erilainen näissä liikkeissä.



Väljyys on ongelmani, jotan mikä on se oikea liike, jota pitäisi tehdä? Kolmannesta synnytyksestä 5 kk ja alapää on kuin se kuuluisa messuhalli....

Kommentit (22)

Se kirurginen toimenpide on se äärimmäinen keino, kun kaikki muut konstit on kokeiltu.

Synnytksen jälkeen sairaalassa annettiin ohjeet mukaan. En kuitenkaan onnistunut supistuksissa tekemään sitä niille oikeille lihaksille. Treenaus alkoi onnistua vasta geishakuulat ostettuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tunnen kyllä sen imun molemmilla tavoilla.



Mutta onko toinen liikkeistä silti tehokkaampi, tietäiskö kukaan?



Kun ei tunnu paljon hyötyä olevan ainakaan siitä, mitä olen tehnyt:(

Mutta hänen mukaansa ne kuulat eivät toimi kaikilla kaarevan emättimen takia??

Minulla on vasta harjoittelu alussa, ja mielestäni sujuu hyvin. Kuulat on seksikaupasta silikoniset 2 palloa.

Niiden vaikutus kohdistuu ainakin suoraa emättimeen.



Lihaksisto on niin monimutkainen kokonaisuus, että pitäisi tehdä monenlaisia asioita. Nopeita supistuksia, hitaita puristuksia. Ja kuulat. Sitten varmaan alkaisi tehota.



Pitäisi itsekin aloittaa...

Miten voi määritellä mikä on löysä? Jonkun mielestä voit olla tiukka ( yleensä isomunaisten tai niiden jotka on ollu sängyssä vielä löysemmän kanssa) kun toisen mielestä kauhea messuhalli ( joo , eli pienimunaisten tai tiukkoja naineen) .

Olisko joku tapa millä tosiaan voi testata onko löysä vai tiukka?? Eikä siis testata onko lihakset kunnossa vai ei.

ymmärsiköhän kukaan ;))

Toi peppuaukosta lähtevä liike supistus on siitä hyvä että se on helppo kokemattomankin ja väljäpaikkaisen tehdä. Mulla esim oli synnytyksen jälkeen paikat sen verrat turtuneet etten edes osannut supistaa emätintäni. Pepusta aloittamalla löysin oikeat lihakset paremmin.

Joillakin alapää saattaa vaurioitua synnytyksessä niin pahasti ettei siihen auta kuin pieni kiristysleikkaus. Minä olen yksi sellainen. Kävin jopa fysioterapeutilla voimistuttamassa pimppalihaksiani, ja treenasin ja treenasin. Puristusvoimaa minulla oli, paljonkin, mutta löysä mikä löysä. Ei sitä voi yhdynnän aikana koko ajan puristaa! Suunnitelmissa on näyttää alapäätä kirurgille. Perkele on seksi kuitenkin niin tärkeä asia etten ala loppuelämää tästä kärsimään!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat