Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sattuikin niin että kun valvon ens viikolla mies joutuukin helsinkiin johonkin kokoukseen. Näin ei ole ikinä ennen sattunut. Mitä mieltä, voiko tuonikäiset nukkua kotona ilman meitä? 3,5vee viedään mummolaan.

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

ajattele et joku ei oikeesti tajunnut tuota...huh ap

En tee vuorotyötä ja vaikka minulla on tuttuja jotka tekee, eivät he käytä yövuorosta tuota nimistystä. Nyt " kuulin" sen ekakerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta siis kysymykseesi vastaus: Kyllä minun mielestäni hyvin voivat, mikäli asia on heille itselleen ok (eivät esim. pelkää jäädä keskenään). Onhan teillä varmaan puhelin, ja 15v. voi ottaa tiettyä valvontavastuuta nuoremmista. Aika isoja jo ovat, ja voithan sinä varmaan soittaa pari tarkistussoittoa.

Enemmän minua huolettaisi jättää 15-17-vuotiaita yöksi yksin (seksiä, bisseä ja rock n' rollia...). 12- ja 13-vuotiaat ovat jo tarpeeksi isoja pärjätäkseen, mutta aika pieniä järjestämään mitään draamaa ja käyttääkseen tilaisuutta hyväkseen esim. kotibileiden järkkäämiseksi. Riippuu tietty myös lapsista.

jo itsekseen asumaan joten hmm... ei varmaan kannata antaa olla ilman vanhempia yhtä yötä :))))))))) ja nuo nuoremmat menee ihan hyvin siinä sivussa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat