Vierailija

Ei ees hetkeksi. vauva nyt pieni 2kk ja huolii pelkän tissin. Ei ymmärrä kuin mua ahdistaa kun en pääse minnekään. vauva syö kun syö ja mun pitäs heti pystyä lähtemään sitten kun syönyt. Eihän se onnistu. Ihmettelee miks mua ahdistaa 4n seinän sisällä olo mutta itse ei siihen pysty. Menee harrastuksiin kuitenkin.

VITUTTAA!

Muita?

Sivut

Kommentit (32)

Joillakin miehillä on sellainen kummallinen käsitys, että vaikka perheeseen tulee lapsia, on heillä oikeu viettää edelleen samanlaista elämää kuin aina ennenkin.

Ei tarvitse rajoittaa harrastuksiaan tai kavereiden kanssa menemisiä.

Ja samaan aikaan äiti istuu kotona lasten kanssa aamusta iltaan, yleensä ilman autoa ja eikä ole rahaakaan tehdä mitään kivaa.

Ja sitten ihmetellään, että miksi äidit uupuvat ja pimahtavat :O

Mutta hei, onneksi sentään mies saa levätä ja rentoutua harrastuksen parissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Imetyksen takia olen kotona ollutkin. Itse kaipaan jo vaikka jumppaan! Kyllä sitä voi kaivata muutakin vaikka vauva onkin! Ja mies voisi kyllä olla silti kotona kanssa ekoina kuukausina enemmän. En tajua miksi jotkut haluavat miehen " huitelevan" kuten ennenkin, minä en ehkä halua tai ehkä vaan olen niin kateellinen kun en ite pääse.

ap

Vierailija:

Lainaus:

kotona lapseni kanssa miehen käydessä töissä on sellainen " etu" , että mies on harrastuksensa ansainnut.

pitää esim. isäkuukauden ym mutta ei se halua kotona olla... Ja mulla ainakin töissä on helpompaa kun kotona, eli kotonaoleminen ei ole sinänsä mikään " etu" .

En ainakaan itse ole luopunut harrastuksistani missään vaiheessa, vaikka olen monta lasta synnyttänyt, miksi miehen pitäisi? Ettekö voi harrastaa molemmat vaikka yhden illan viikossa?

Kun ei ees jumppaan voi mennä ekan puolen vuoden aikana, kun imettää!

Ei se ole kuule kuin järjestelykysymys. Ja tekis ihan hyvää miehelle olla sen pikkuvauvan kanssa ekoinakin kuukausina kahestaan, sais tutustua rauhassa ilman, että supermamit hössää vieressä.

mutta alotin silti sählyn pelaamisen taas pari kuukautta synnyttyksen jälkeen. Pumppasin maitoa pulloon, kyllä mies sitä hoiti treenien ja pelien ajan. Sai itsekin jatkaa harrastuksiaan. Ja sain minä mennä vaikka kahville kavereiden kanssa, ihan ilman vauvaakin. Tottakai menot vähenevät siksi aikaa, kun vauva on pieni, mutta meillä ne vähenivät tasaisetsi molemmilta. Kummallakin jatkuivat silti.

Pumppua peliin, tai korvikkeita sitten. Ei kannata täysimettää, jos muu elämä jää silloin elämättä. Ehkä se ei kuitenkaan ole sen arvoista.

Mies käy harjoituksissa 4-6 iltana viikossa. Ei minua ole yhtään haitannut. Hoitaa paljon lapsia kotona ollessaan ja esim. viikoloppuisin saan nukkua pitkään. Neljän seinän sisälle en toki ole jumittunut. Lasten kanssa kun pääsee menemään melkein minnevain.

Kyllä sitä omaa aikaa tarvitsee. Niin minäkin. Mies harrastaa aika paljon. Tästä ollaan käyty kiivaitakin keskusteluja. Nyt olemme laittaneet kummankin omat ajat tasan. Se on hyvä systeemi. Oletko PUHUNUT miehesi kanssa tästä?

Turha täällä on toisten väittää, että vauvan kanssa voi mennä mihin vain. No voi tietenkin, mutta se ei ole sama asia, kun jos saa mennä ihan yksin...

mutta joskus haluisin omaa aikaa, IHAN YKSIN! Niin eipä miehelle aina käykään mun lähtö just kun vauva syönyt. Jotain muuta aina muka tehtävä.

Ja oletko 3 sitä mieltä että miehen pitäis saada vaan mennä ja äiti aina kotona? Eikö tässä joku tasapuolisuus pitäs olla? Kyllä mun mielestä saakin käydä mutta antaisi sitten mullekin mahdollisuuden

ap

Mutta sehän ei ollutkaan se ongelma vai mitä? Ongelma oli se että sinä et saa missään käytyä. Ota vauva mukaan ja jätä isompi isälle ja häivy paikalta. Tai jos ahdistaa ettet halua edes vauvaa niin sitte vaan lähdet, etkä välitä ukon jupinoista. Ilmeisesti hänkään ei välitä sinun jupinoista.

3

Olen kai vaan semmonen että kaipaan ees hiukan muutakin kuin kotonaoloa. Ees vähän. Ja minä en kyllä saa koskaan nukkua, en öisin enkä aamuisin! :(

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat