Vierailija

Entä kaverin kanssa? Ja mikä kaupunki on kyseessä?

Koululaiset-palstalla ei tullut vastauksia niin kysytään täällä sitten.

Kommentit (7)

yksin kirjekaverini perheen luona. En edes muista minkä ikäisenä sain mennä yksin Helsingin keskustaan " shoppailemaan" , varmaan n. 10-11-vuotiaana. Tämä oli toki 80- ja 90-luvuilla, eli ehkä nykyään on vähän eri meininki, mutta mitään ei koskaan sattunut, en joutunut huonoon seuraan ja ihan kunnon kansalainen minusta tuli. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon itse 11-vuotiaana päässy kaverin kanssa Helsingin keskustaan Tiimariin ja syömään. Miksi en päästäisi lastani sen ikäisenä? Tietysti eka täytyy käydä harjottelemassa.

Ja mun vanhemmat oli aika tiukkoja, olen nyt 30 vee...

Oma 12-vuotias ei ole vielä pahemmin ilmaissut kiinostusta käydä keskustassa tai jossain kauppakeskuksessa shoppailemassa.

Vaikka itse olenkin nähnyt oman lapsen luokkakavereita keskenään mm. Itäkeskuksessa shoppailemassa.

Riippuu kait myös siitä miten tottunut lapsi on kulkemaan yksin ja julkisilla liikennevälineillä.

Omat lapset pieniä vielä, mutta kauhistuin, että pitäisi jo reilu 10-vuotiaiden päästä kavereiden kanssa helsingin keskustaan shoppailemaan! Apua! Matkaa sinne täältä 30min bussilla..

Oikeestiko päästätte noin pienet yksin täällä kaupungille????

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat