Vierailija

Mikä avuksi? Olen toimistotyössä, ja äitiysloman jälkeen tein ihan älyttömiä mokia. Osin varmaan siksi että ei ollu täysiä yöunia jne.

Nyttemmin olen jo parantanut paljon työn laatua, mutta jäi ikävä olo, niistä pienistä kömmähdyksistä (nyt nukun täysiä yöunia, eikä muutenkaan ole enää sellaista stressiä).

Mutta kuitenkin. Muhun ei enää luoteta työpaikalla, ennen olin ns. paras kaikista, mulle annettiin paljon töitä, tein parasta jälkeä ja sain pomolta paljon palautetta, positiivista sellaista.

Musta tuntuu että mua pidetään nykyään sellaisena hölmönä, vähän vajaana tyyppinä joka tekee huonoa jälkeä ja että tyyliin mun tekemiset pitää muiden tarkistaa.

Ahdistaa nämä!!

Kommentit (6)

Minusta on tullut hoitovapaan jälkeen ihan hirveän epävarma töissä. Vertailen itseäni jatkuvasti muihin ja ajattelen olevani aivan hirvee tumpelo. Ennen luotin kykyihini 100%, mutta nyt mietin joka päivä alanvaihtoa, koska tunnen itseni jotenkin niin ammattitaidottomaksi. Oon kauhee sählä ja teen pieniä mokia jatkuvasti tai siltä ainakin tuntuu. Toivottavasti tilanne tosiaan helpottaa ajan myötä, mutta nyt kyllä ahdistaa olla töissä. Eli kohtalotovereita on!

Mä huomasin kanssa, että kahden pienen lapsen kanssa univelkaa tuli, ja töissä ei tullut oltua 110 lasissa kuten ennen. Se kostautui pieninä mokina ja unohduksia, järjestelmällinen minä alkoi olla kaaosminä. Mutta se paranee aikaa myöten. Kunhan vain muistat/opettelet keskittymään yhteen asiaan kerrallaan ja tarkastat duunin aina ennen kuin päästät sen käsistäsi. Ole itsellesi armollinen, mutta realistinen. Töissä kun ei armoa anneta, oli univelkaa, lapsia tai mitä tahansa sun on oltava samantasoinen kuin ne vain itselleen elävät lapsettomat kollegasi. Tiedetään, tiedetään... *voimahali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat