Vierailija

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä opetan heille oman uskoni tarkkaan ja mieheni omaansa ja he aikuisena saavat itse valita. Meillä ei sitäpaitti ole vielä lapsia, eikä ole tilauksessakaan nyt vielä ainakaan.

ap.

He eivät kuulu mihinkään uskonnolliseen suuntaukseen (ei siis ole kastettu), toki heille opetetaan molemmat uskonnot. Sikaa he eivät syö. Päiväkodin pyhäkouluun osallistuvat. Kotona juhlitaan molempien uskontojen pyhät juhlat. Hyvin tämä on toiminut jo 6 v (esikoisemme on 6 v, keskimmäinen 4 v ja nuorin 1½v, tyttö ja kaksi poikaa).

Meillä ei ole ollut mitään isoja ongelmia, ei yhtään kriisiä tms. tämä on totta.

Johtunee osaksi siitä että hänen kulttuurinsa oli minulle tuttu jo entuudestaan. Olin lisäksi asunut itsekkin vuosia ulkomailla ja totttunut siihen että ihmisillä on erilaisia tapoja jne. Minusta pienet kulttuurierot vain piristää suhdetta.

Allah= Jumala

Se sana Allah on arabiaa ja tarkoittaa Jumala. Vrt. sana God, sekin tarkoittaa Jumala.

Minun mieheni puhuu äidinkielenään arabiaa ja on kristitty. Kun hän puhuu Jumalasta, hän käyttää sanaa Allah. Ei se Allah ole mikään muslimien sana! Se on arabiaa, ja kaikki arabiaa puhuvat eivät ole muslimeja!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat