Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko jollain tullut? mistä tiesit kuitenkin olevasi raskaana (siis mikä pisti epäilemään raskautta?)

Mulla oli mielestäni normi menkat tuossa pari viikkoa sitten, niukat tosin ja hieman myöhässä. Nyt on kuvottavaa oloa ja huimausta ollut jo viikon verran sekä välillä vatsa tuntuu oudolta. Närästänytkin on pari kertaa, normaalisti ei koskaan.

Jotenkin en usko olevani raskaana, kun oli ne menkat, mutta mitä muutakaan tää vois olla? Muuten ei oo kipee ole, niinkuin esim. silloin kun on flunssa tulossa.

Kommentit (3)

Juu, minulla oli kanssa menkat tuossa vastikään ja jo ennen niitä olin tuntevinani selviä raskausoireita mutta ilmeisesti kuvittelin nekin. Noh, nyt menkkojen jälkeen ne samat oireet ovat ilmaantuneet takaisin joskin hieman vahvempina+ uusiakin on hiukka tullut (mm. nännien suurentuminen ja värin muuttuminen). Tähän " ihmeraskauteen" en kyllä ehkä ihan usko ennenkuin näen ominsilmin positiivisen testin jota en vielä kuitenkaan uskalla tehdä. Oireita minulla siis: huonovointisuus,kuvotus,mahan ja tissien vihlonta,palelu,alaselkää särkee,ilmavaivat(välillä), ylensyömistäkin on ollut havaittavissa.

Tosin en nyt uskalla kyllä herätellä suuria toiveita mahdollisesta raskaudesta,mutta kaikkihan on mahdollista!=) Ja ei muuta kun TSEMPPIÄ kaikille yrittäjille ja jo raskautuneille!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat