Vierailija

Näitä joulukorttiketjuja luettuani mä alan vakuuttua entisestään siitä, että nämä lapsikorttien vastustajat ovat jollain tapaa SAIRAITA ihmisiä. Jokin vainoharhaisuus heitä vaivaa kun ystäviltä tai sukulaisilta eli LÄHEISILTÄ ihmisiltä saamistaan joulutervehdyksistä etsivät negatiivisia pohjamerkityksiä tyyliin että lähettäjä haluaa jotenkin leveillä söpöillä lapsillaan tms. Tällainen ajattelu on SAIRASTA! Menkää itteenne, mikä teitä vaivaa?

Mä olen surullinen teidän puolesta :( Joulu on ilon juhla, joulutervehdykset hyväntahtoinen perinne. Mä päätin jo että pysyn poissa täältä lukemasta näitä teidän ahdasmielisiä ankeita juttuja, mutta tulin takaisin. Minä, kuten moni muu näkee joulun, joulukortit, lapset, lasten kuvat sellaisina HYVINÄ asioina joita täällä maailmassa tulee vaalia eikä irvailla! Minä puolustan ihmisten oikeutta lähettää sellaisia joulukortteja kun parhaaksi näkevät vaikka maailman tappiin!!!!! :)

Repikää siitä! Naurakaa mulle! Minä olen nyt ristiretkellä kaikenlaisten joulukorttien puolesta! XD

Onko mulla kannattajia? Perustetaanko liike PRO KAIKENLAISET JOULUTERVEHDYKSET? :)

Kommentit (4)

Ei näistä AV:n jutuista kannata pahaa mieltä ottaa suuri osa on ihan provoilua.

Me lähetetään joka vuosi kuva lapsista, jos se jotakuta vituttaa niin voi voi.

Ei kai kukaan muutenkaan keksi juuri kaikille mieleistä ja sopivaa korttia muutenkaan.

Voisikohan jonnekin laittaa lahjalistatyyliin listan korttimalleista, mitä meillä otetaan vastaan ;)?

[quote]

Joulutervehdykset on hyväntahtoinen perinne - sen puolesta forever!

Onko mulla kannattajia? Perustetaanko liike PRO KAIKENLAISET JOULUTERVEHDYKSET? :)[/i

Tahtoo mukaan! \o/ :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joulutervehdykset ovat ihana ja perinteinen tapa ylläpitää kontaktia sekä läheisiin että kaukaisempiin ystäviin ja sukulaisiin. Meillä ainakin on paljon sellaisia ihmisiä, joille lähetämme joulutervehdyksen vuosi vuodelta emmekä juuri muuten ole yhteydessä. Samaten saamme heiltä joulutervehdyksen. Siinä tulee samalla saatua/lähetettyä viesti siitä, että meillä on kaikki kunnossa. Joskus korteista löytyy uusia perheenjäseniä tai muita uutisia. Minä en ainakaan luovu siitä tavasta!

Joulunaika ja sen odotus ovat ihanaa aikaa! Mukaanlukien joulukortit-ihan kaikenlaiset!

Hyvää joulumieltä kaikille! Tänä iltana käperryn taas sohvalle viltin alle, kynttilöitä pöydälle, lämmintä teetä ja luen ihanaa joululehteä joka kolahti postilaatikkoon tänään! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat