Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaiken ton " vanhemmilla naisilla on kokemusta" ym. keskustelun perusteella ajattelin vaan ilmoittaa,että se nyt vaan on niin ettei nuoren naisen kiinteää ihoa voita mikään.

Kommentit (16)

Meinaatko tehdä kuten me miehet, itse olen 36 v ja 28 menee läpi koska tahansa. Mutta pidänkin ihoni ja kroppani kunnossa.

Vierailija:

Lainaus:

Miehen pitää olla helvetin komea, treenattu ja todella hyvä sängyssä.

Vaikka ei sitten kaikkia niksejä vielä osaakkan, niin on se vartalo kuitenkin aivan eri. Ei selluliittiä, jaksaa kannatella käsillä, ei ryppyjä, piukat paikat, jaksaa pidempään jne. jne.

Aina voi kouluttaa. Nuoret on nopeita oppimaan uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaa olla tämä kokemus nuorista peräisin niiltä vuosilta jolloin miehet olivat itsekin nuoria! Mutta onhan se hyvä, että edes unelmissanne pääsette koskettelemään sitä rypytöntä ja kiinteää ihoa. Oikeassa elämässänne tuskin kovin monen kroppa riittäisi nuoren ja kiinteän saalistamiseen!

Miehen pitää olla helvetin komea, treenattu ja todella hyvä sängyssä. Siihen ei vanhoista ukoista ole, koettu on sekin, yöks. Se nyt vaan on niin, että yli 25 vee miehet on ehdottomasti mulle liian vanhoja. Kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä...mutta edes paksu lompakko ei tee ikälopuista pukeista haluttavia, sorry vaan.

N20

siis MINÄ, MINÄ ITE olen vitun komea, lihaksikas isokullinen nelikymppinen mies ja en panis ketään teistä. Niin kerta, oomminä niin HYVÄ. Vittu mikä teinipalsta tämä on.

todellinen poikkeus. ap kuule, kerropas oletko itse komea ja lihaksikas isomuna? muuten et sais pillua ainakaan multa. (vaikka olenkin 29, niin uskon että saattaisit silti vongata)

mä oon aina pyörinyt tollasten vanhojen äijien kanssa, mutta nyt se on kyllä loppu ja haluan nuorta miestä. ja muuten, vanhemmat miehet on ollut järestään vidun huonoja panemaan. miten joku 40-kymppinen mies ei vielä tohon ikään tieä miten pillua käsitellään!!!

puhumattakaan siitä huonosti stondaavasta ryppysestä kullista.... plääh.

ap, ei sua kukaan parikymppinen muija halua

että on jopa vaikea uskoa. No ei minulle ainakaan nyt tarvi nauraa selän takana. Minulla on tuore 24-vuotias urheileva vaimo, enkä ole pettäjätyyppiä. Koen voivani sitoutua nyt 36-vuotiaana.

-8

Vierailija:

Lainaus:

Juuri tuon kaltaisille namusedille me nuorina ja kiinteinä naurettiin selän takana aika räävittömästi.

Ja päin naamaakin, paitsi jos niistä irtosi jotain hyötyä. Pimppaa ei olisi tullut kyllä pieneen mieleenkään antaa.

Otetaan esimerkiksi Brad Pitt, 44. Hän oli 28-vuotias noustessaan kaikkien tietoisuuteen Thelma&Louisen myötä. Nykyään helvetin ruma, silloin vuonna -91 teidän naisten mielestä ehkä jotenkin siedettävän näköinen.

Mistä me tiedetään minkälainen 20-vuotias syöttöporsas sinä itse olet?

Vierailija:

Lainaus:

Se nyt vaan on niin, että yli 25 vee miehet on ehdottomasti mulle liian vanhoja. Kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä...mutta edes paksu lompakko ei tee ikälopuista pukeista haluttavia, sorry vaan.

N20

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat