Vierailija

Olen naimisissa, kaksi lasta alle 4v ja opiskelen. Mies kotona yleensä viikonloput.

Jos minulla on esim. syysloma, niin teenkö hirveän vääryyden jos lapset ovat hoidossa YHDEN päivän tuon loman aikana? Siivoaisin ja järjestelisin kotona sellaisia juttuja mitä ei lasten kanssa ole helppo tehdä.

Ja jos miehelläni on viikon loma (eri aikaan kuin omani) niin onko väärin ottaa lapset hoidosta tuon loman ajaksi, niin että olisivat sen yhden päivän hoidossa? Vai tarviiko mies LOMAA ja nainen " lomaa" ?

Kommentit (7)

ihmettelen, miksi lapsia ei saisi viedä päiväkotiin edes yhdeksi päiväksi, jotta vanhempi saisi levätä tai tehdä jotain omia juttujaan, mutta jollekin puolitutulle naapurille on ihan ok laittaa lapset hoitoon aina silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos tykkäävät hoitopaikasta, eli niilä on kivaa siellä, niin kyllä minä veisin ja tekisin hommani. mutta minä nyt vein äitiysloman viimeiseksi kuukaudeksi vauvankin hoitoon että sain itse tehdä päivisin omia juttujani ennen töitten alkua, joten minun mielipidettäni ei varmaan täällä av:lla kaivata ;)

minä olen täysin äidin oman ajan puolella, en kuitenkaan lasten kustannuksella. ainut syy miksi voin viedä lapseni hoitoon yleensäkään, on se, että oletan lapsen viihtyvän siellä (juoksee aamuisin hoitajan syliin ja illalla ei haluaisi lähteä pois). jos sellaista hoitopaikkaa ei olisi, en tekisi töitä.

Kas kun en aiemmin älynnyt että olen tehoton ja lusmu kun en ole jättänyt lapsia oman onnensa nojaan.

On tuossa muitakin vastaavia hommia, voikohan lapset niihin osallistua?

Ap, hieman huvittuneena ja vittuuntuneena.

perheen kuuluu viettää lomaa yhdessä vaik sit ukko olis töissä niin äiti on lasten kanssa ja päin vastoin

kunon lapsia saanut on heistä huolehdittava itse

siivoukset yms kykenee kyllä tekemään lapsien kanssa lapsista on jopa hauskaa olla mukana arkiaskareissa

vaion h´jo vanhempi on todella siis todella sairas voi lapsen viedä hoitoon kun vanhempi makoilee kotona

Esim. Saksassa äidit vievät yli 3-vuotiaat lapset päivittäin hoitoon vaikka ovat itse kotona. Monessa maassa alkavat koulut 4-vuotiaana. Lopettakaa itsenne syyllistäminen ja nauttikaa omasta ajasta!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat