Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aamulla nukuin kerrankin suht pitkään. Sitten kävimme likan kanssa spiro-/oskillometriassa. Hain uuden taulun Taidelainaamosta. Tulimme lasten kanssa kotiin. Söimme ja lapset kävivät suihkussa leikittyään ensin ulkona. Tällainen harvinainen keskellä viikkoa oleva vapaapäivä.

Missä tallaisia lainaamoja? Paljonko maksaa? Haluaisin jotain erilaista kuin ikean tauluja, muttei ole varaa maksaa kauheita tauluista. Hei, kuulostaa hyvältä!

ainoa vapaa päivä ja satanut vettä koko päivän . siivoskeltu pikkusen ja leikitty ja luettu . illalla tuli hyvä työystävä perheineen kylään ja lätistiin monta tuntia . nyt sitten neiti unten mailla ja mies saunassa . pitäs itsekkin mennä . aamulla taas töihin : /

googleta Taidelainaamo. Niitä on vissiin eri kaupungeissa, itse haen omani aina täältä Helsingistä. Homma toimii siis niin, että teos vuokrataan. Esim. tänään lainaamani taulu on hinnaltaan 850 euroa. Maksan sitä pois 30 ¿ kuukausittain. Kun 850 ¿ maksettu kokonaan, on taulu minun ikiomani. Voin myös milloin tahansa palauttaa taulun Lainaamoon, mutta silloin en tietenkään saa rahojani takaisin. Tuo lainasumma määräytyy teoksen hinnan perusteella, mitä kalliimpi, sitä isompi kk-erä. Voi maksaa myös nopeammin teoksen itselleen.

-enpäs muista nroani-

tuttavani appiukko on melanoomaan kuolemaisillaan ja siitä minä sain kimmokkeen käydä nippauttamassa noita pois. sen verran kamalalta kuulostaa.

ap

Onneksi nuo luomen haavat paranevat nopeasti, mutta kannattaa sitten kun tikit on poistettu, niin rasvata niitä Bepanthenilla, tekee arvista huomaamattomammat!

T. myös luomia poistattanut:)

joka kysyisi minulta noin ja olisi aidosti kiinnostunut siitä, mitä vastaan.

Olen yksin lasten kanssa, mies monen päivän työmatkalla ja asutaan paikassa, josta en tunne oikeastaan ketään. Snif.

Piti tänään varata toimenpide aika muutaman poistoon, mutta unohdin.

Laitankin muistutuksen nyt niin soitan huomenna.

Kiitti, ap!

PS. Tuskin on mitään vaarallista,

mulle ainakin L sanoi että hyvin epätodennäköistä, mutta positetaan kun ovat koholla ja kutisevat

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat