Vierailija

Sivut

Kommentit (101)

mulla 5,5v ja 4,5v lapset, jäävätkö he jostain paitsi kun eivät ole oäivääkään hoidossa olleet- Nuorin 1,5v. Pitäskö mun hakee isommille hoitopaikka, kun eskari alkaa vasta ensi syksynä.

Olen koulutukseltani arkkitehti ja haen luonnollisesti alani töitä, sekä kotipaikkakunnalta (pienehkö) että lähimmästä suuresta kaupungista.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on saanut lapsia. Paitsi sä tietty näät tulevaisuuteen.

Vierailija:

Lainaus:

MIKSI ihmiset eivät tee abortteja, kun eivät jaksa lapsiaan?

MIKSI ihmiset eivät hoida ehkäisyään kun eivät lapsiaan jaksa?

MIKSI ihmiset harrastavat suojaamatonta seksiä, tietäen että lapsia siitä tulee, lapsia joita ei jaksa?

kerro, ap.

sitä lapsen hoitoon laittamista rahalla, että on pakko mennä, jotta on koti ja ruokaa. Sen nyt vielä tajuaa, muttei niin keskenkasvuisia äitejä, jotka löhöää kotona ja vaikka tuhlaa rahaa työntääkseen sen mukulan sinne päiväkotiin vauvana, kuten ap.

Viikossa tämä tekee 98 tuntia. Jos lapsista isompi on tästä ajasta hoidossa 21 tuntia, niin tuskin se on millään lailla huono asia. Varsinkin, kun tämä järjestely selvästi tukee ja parantaa perheen hyvinvointia kokonaisuudessaan. Enemmän haittaa lienee lapselle siitä, että joutuu olemaan ympäri vuorokauden noin fanaattisten ja ehdottomien aikuisten seurassa. Miten lapsi voi tuntea olonsa turvalliseksi, kun äidin omalla käyttäytymisellään välittämä viesti on, että vain tietyllä tavalla elävät ihmiset hyväksytään. Minun pitää olla juuri sellainen kuin äiti odottaa ja haluaa, tai...

Ei jestas sentään, täällä on taas av:n hulluimmat mammat paikalla.

En todellakaan voisi maksaa hoitajalle hirmuisia summia. Nyt siis maksamme hieman yli 200¿/kk lasten hoidosta.

Kyseinen hirviö-pph on 25 vuoden takaa, ei todellakaan 40 v takaa :)