Vierailija

Sivut

Kommentit (101)

mulla 5,5v ja 4,5v lapset, jäävätkö he jostain paitsi kun eivät ole oäivääkään hoidossa olleet- Nuorin 1,5v. Pitäskö mun hakee isommille hoitopaikka, kun eskari alkaa vasta ensi syksynä.

Olen koulutukseltani arkkitehti ja haen luonnollisesti alani töitä, sekä kotipaikkakunnalta (pienehkö) että lähimmästä suuresta kaupungista.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on saanut lapsia. Paitsi sä tietty näät tulevaisuuteen.

Vierailija:

Lainaus:

MIKSI ihmiset eivät tee abortteja, kun eivät jaksa lapsiaan?

MIKSI ihmiset eivät hoida ehkäisyään kun eivät lapsiaan jaksa?

MIKSI ihmiset harrastavat suojaamatonta seksiä, tietäen että lapsia siitä tulee, lapsia joita ei jaksa?

kerro, ap.

sitä lapsen hoitoon laittamista rahalla, että on pakko mennä, jotta on koti ja ruokaa. Sen nyt vielä tajuaa, muttei niin keskenkasvuisia äitejä, jotka löhöää kotona ja vaikka tuhlaa rahaa työntääkseen sen mukulan sinne päiväkotiin vauvana, kuten ap.

Viikossa tämä tekee 98 tuntia. Jos lapsista isompi on tästä ajasta hoidossa 21 tuntia, niin tuskin se on millään lailla huono asia. Varsinkin, kun tämä järjestely selvästi tukee ja parantaa perheen hyvinvointia kokonaisuudessaan. Enemmän haittaa lienee lapselle siitä, että joutuu olemaan ympäri vuorokauden noin fanaattisten ja ehdottomien aikuisten seurassa. Miten lapsi voi tuntea olonsa turvalliseksi, kun äidin omalla käyttäytymisellään välittämä viesti on, että vain tietyllä tavalla elävät ihmiset hyväksytään. Minun pitää olla juuri sellainen kuin äiti odottaa ja haluaa, tai...

Ei jestas sentään, täällä on taas av:n hulluimmat mammat paikalla.

En todellakaan voisi maksaa hoitajalle hirmuisia summia. Nyt siis maksamme hieman yli 200¿/kk lasten hoidosta.

Kyseinen hirviö-pph on 25 vuoden takaa, ei todellakaan 40 v takaa :)

Haluaisin lapset joka tapauksessa päiväkotiin kun menen töihin. Ei ole järkeä ensin totuttaa lapsia uuteen hoitajaan, ja sitten viedä heidät uuteen päiväkotiin. Päiväkoti on turvallinen, se on ja pysyy. Hoitaja voi ottaa loparit heti kun saa paremmin palkatun työn. Ja sitäpaitsi, pätevillä hoitajilla on kyllä töitä tarjolla, enkä huoli ketä tahansa lapsiani hoitamaan, kyllä heillä on oltava kokemusta lapsista ja alalle soveltuva koulutus. Muutenhan hoidon laadusta ei ole mitään takeita.

AP

Vierailija:

Lainaus:

Sinä saisit kotihoidontuen ja säästäisit päiväkotimaksun, joten voisit maksaa kyllä huomattavasti enemmän kuin parisataa ja silti se olisi halvempaa kuin nykymeno.

Ja 30 - 40 vuoden takainen pph ei kai ole vertailukelpoista tässä.

Se hoitaja voisi viedä lapset esim. puistoon - lapset eivät olisi kiinni sinussa, kun eivät olisi edes siellä.

Taidat olla paitsi laiska myös varsinainen valopää käytännön asioissa...

Mutta ympäripyöreästi voisin sanoa, että koin kaksi todella rankkaa menetystä keväällä, ja lisästressiä toi läheisen ihmisen sairastuminen vakavasti.

AP

Hän sanoi, että kukaan siellä ei jaksa arvostella lasten vanhempia. Joku uusi on joskus yrittänyt, johon vanhemmat ja viisaammat toteaa että meidän tehtävämme on hoitaa lapsia, eikä arvostella kenellä on riittävä syy tuoda lapsi hoitoon ja kenellä ei.

Sinun typeryyttäsi tässä olisi syytä arvostella. Esim. työhaastatteluun ei voi kahden lapsen kanssa mennä.

AP

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä ne kuule takanapäin (ainakin) haukkuu niin paljon sielu sietää. Ja miksei haukkuisi - ihan syystä!

- " Mä oon tosi väsynyt tän lapsen kanssa" .

- " Tee abortti! Tai syö pillereitä!"

XD

Äly hoi älä jätä...............

Kiitos illan parhaista nauruista. Ehdottomasti loistavia ideoita XD

Minusta ratkaisusi kuulostaa tosi järkevältä ja olet hoitanut tilanteen hienosti. Nämä nälvijät ovat uskomattoman kapeakatseisia ihmisiä, jotka tulevat vielä yllättymään, kun elämä ei aina menekkään niin kuin kuvittelee. Tsemppiä!

Ei lastentarha nyt mikaan keskitysleiri ole! Ei se 2v:kaan sinne kuole. LAstentarhassa pystytaan jarkkaamaan lapselle paljon monipuolisempia virikkeita kuin kotihoidossa. Ap:n ratkaisu on ihanteellinen: lapset saavat paljon virikkeita ja lisaksi levanneen aidin. Miksi kaikkien pitaisi karsia,jotta voitaisiin vain sanoa, etta lapsi on kotihoidettu?

T:Ulkomamma

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat