Vierailija

on aivan hirveä vessaneuroosi. Ollut ainakin viimeiset 15v. On aivan älyttömän vaikea mennä mihinkään kylään tai tilaisuuksiin tämän takia :O(( Pelkään jatkuvasti että joudun lähtemään kesken kaiken vessaan, esim kahvipöydästä, tai jossain tilaisuudessa/juhlassa kesken kaiken vessaan, ja tottakai kun tätä pelkään niin maha on aivan sekaisin ja ilmaa pukkaa juuri näissä tilanteissa :o((

EN PYSTY KÄYMÄÄN MISSÄÄN ilman hirveää vessassakäyntirumbaa, kun yritän varmistaa ettei vaan maha temppuilisi sitten kylässä tai minne nyt menenkin... ja silti aina tulee mahaoireita kun tilanne on käsillä. Pahimmillaan tulee paniikkikohtaus eli sydän hakkaa, kylmä hiki pukkaa päälle, maha siis täynnä ilmaa tai kuralla :o( paha olo, oksettaa...... en nykyään tahdo jaksaa edes yrittää lähteä mihinkään.

MIKSI minä olen tällainen?? Auttaako tällaiseen neuroosiin/jännittämiseen edes minkäänlainen lääke?

Olisin iloinen jos joku jaksaisi vastailla asiallisesti.

Kommentit (3)

Olen aikoinaan hypännyt lääkärissä mutta kukaan ei ole tajunnut tätä mun ongelman ydintä. Mitkään masennuslääkkeet eivvät tähän auta, ja niitä vain tyrkytetään. Tarvitsisin jonkun tujun rauhoittavan. Näitä tilanteita varten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat