Seuraa 

Pihinä ihmisenä kysyn, että millonkas ne alet taas alkaakaan? Onko lasten talvivaatteet jo joulun jälkeen alessa vai vasta keväällä/kesällä?

Saatiin pojalle yksi vanha toppahaalari kokoa 80cm. Mietin, että jos sillä pärjäiskin alen alkuun asti niin ei tarttis maksaa itseään kipeäksi. Talvikengät on kuiteskin vielä hommattava. Ja toisaalta tuo 80cm haalari voisi olla ihan hyvä vielä, kun poika on siis 1v. ja oli 78,5cm pari viikkoa sitten neuvolassa. 86-senttinen toppahaalari voisi ehkä olla vielä aika jätti.

Mutta onko kahdella lapsella aikaisemmin käytetty toppahaalari jo aikansa elänyt? Eli lämmittääkö enää kovilla pakkasilla? Pintapuolisesti tarkasteltuna haalari näyttää kyllä tosi hyvältä, mutta voiko ne kuidut olla jotenkin painuneet kasaan?

Pohtii ja kyselee

-Q-

Kommentit (3)

joulun tienoilla.

Monessa kaupassa kuitenkin toppavaatteet tulevat alennukseen mielestäni hiukan myöhemmin. Muistelisin ettei ainkaan viime talvena ollut heti alejen alkaessa juurikaan toppavaatetta alemyynnissä niissä kaupoissa, joissa itse kävin.

Joka tapauksessa viimeistään joulun jälkeen, tietysti aleprosentit on ensin pienet. Mutta onhan noista toppavaatteista tarjouksia usein syksylläkin, jos ei ole niin tarkka sen merkin ja mallin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta onko kahdella lapsella aikaisemmin käytetty toppahaalari jo aikansa elänyt? Eli lämmittääkö enää kovilla pakkasilla? Pintapuolisesti tarkasteltuna haalari näyttää kyllä tosi hyvältä, mutta voiko ne kuidut olla jotenkin painuneet kasaan?

Pohtii ja kyselee

-Q-

[/quote]

Itse ajattelisin että kahdella lapsella käytössä ollut haalari ei ole enää niin lämmin kuin uusi puku. Me saamme paljon vaatteita kavereilta ja olen sitten pitänyt tuollaisia kahdella jo käytössä olleita talvipukuja lähinnä kakkospukuina ja pääasiassa vain leudommilla keleillä. Kunnon pakkasilla sitten on aina ollut uudempi (ja lämpimämpi) puku päällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat