Vierailija

Minulla :

1. Pahoinvointi loppuu 4. kuulla. Ei loppunut, kummatkin raskaudet kärsittiin loppuun asti oksentaen

2. Loppuraskaudessa turvottaa ja on hankala olo. Ei sitten yhtään. Selitys kohdassa 3.

3. Paino nousee ja nousee kun on raskaana. Ei noussut, kun ei ruoka pysynyt sisällä. Siksi ei ollut myöskään hankala olo, vaikka yliaikaiseksi yksi raskaus menikin.

4. Synnytys sattu käsittämättömän paljon. 1. lapsen synnytys sattui ihan kauheasti. Toinen tuli spinaalipuudutuksen siivittämänä maailmaan täysin ilman kipuja.

5. Seksiä ei tee mieli pitkään aikaan. Synnytyksestä ei ole kulunut kuin tunteja tai päiviä, kun on mieli tehnyt. Fysiikka ei tietenkään ole hommaan taipunut. Ihme juttu, että on mieli tehnyt, kun en normaalisti ole sen aktiivisempi kuin muutkaan. 1-2 krt viikossa eli normimäärä :)

6. Vauva valvottaa. Meidän vauva on alusta lähtien nukkunut täydet yöt. Tai siis kuopus, esikoinen ei niinkään. Vauvatkin ovat erilaisia.

7. Kilot lähtevät imetettäessä. Joo ei. Kun on oksentanut sen 8 kk päivittäin ja ruoka vihdoinkin maistuu, täysimetyksestä huolimatta paino on noussut.

Miten muilla?

Kommentit (15)

Mulla meni hyvinkin pari kuukautta siinä äidiksi kypsymisessä. Voisin kyllä kuvitella, että seuraava lapsi saa aikaan tuommoista ...sit kun jo tietää mistä on kyse, mut ekan kanssa mulla ainakin meni ne ekat viikot ihmetellessä ja imetysstressissä ja univajeesta kärsiessä.

Oli ihanaa kun vihdoin vauvan kanssa sai nukkua, kun siitä ei viimeisillään raskaana ollut tullut mitään kipujen takia.

Teki raskaana ollessa mieli tirvaista niitä viisastelijoita jotka puhuivat runsaasta unesta nauttimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- raskaanat turvottaa, närästää, ei saa nukuttua ison mahan kanssa, pissattaa jatkuvasti, ahdistaa kun on niin iso jne. -> ei ainkaan mua

- synnytys sattuu niin että tekee kuolemaa...no eipä sattunut

- vauvat huutavat kaiket yöt eikä koskaan saa nukuttua -> nukuin n12h vuorokaudessa kun vauva oli pieni ja eipä tuo öisin minua itkulla herättänyt vaan tuhina kertoi koska oli aika syöttää

Aika monista asioista olen eri mieltä kuin yleiseti tunnutaan olevan.

Itkihän meidänkin vauva tietysti joskus, mutta en muista että se olisi ensimmäiseen puoleen vuoteen itkenyt kerralla minuuttia kauempaa koskaan. Minäkin itkin enemmän sinä aikana.

- ei yhdelläkään kolmesta kerrastani

Vauva-aika on raskasta.

- ei ole ollut, vaan ihanaa

Imettäminen on niin vaikeaa

- eipä ole, tissi vauvan suuhun ja hyvin pyyhkii

Eka synnyttäjällä ei voi olla niin vaivaista kun uusijoilla...paskat, niin kamalat liitoskivut että parku pääsee välillä eikä missään asennossa saata olla. Terkka varmaan ainoa joka ei ole sanonut että

tiedät vasta seuraavien kanssa mitä ne kivut ovat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat