Vierailija

se sitten tarkottaa että nainen on lahna...???

Sivut

Kommentit (32)

Ite hikoilen usein niin et selkä valuu.. Kyllähän se nolottaa, mut ei voi mitään. Joudun tekemään pirusti töitä että laukean. Ei sitä enää kiihotu vaimosta samalla tavalla kahen lapsen ja 20 kilon jälkeen, se on kai ihan luonnollista.

Asiallista keskustelua, mukava kirjoitella!

Koolla ei ole mitään merkitystä niin kauan, kunnes muna on LIIAN pieni tai pillu LIIAN löysä. Siihen asti on helppo kieltää koko ongelma.

Minulla asia vain on niin, että kun olen tiukkaan/synnyttämättömään tottunut yli 10 vuotta, niin se vaan tuntuu TODELLA LÖYSÄLTÄ! Ei pitäis olla vaikea ymmärtää.

Jos joku pahoittaa taas mielensä näistä väljyyspuheista ja alkaa provoilemaan, niin se ei ole mun ongelma. Mun ongelma on edelleen löysä pillu.

-5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Molemmat puhuu samasta asiasta, mutta kumpikaan ei ymmärrä toista :)

MIEHEN ongelma tässä on se, että naiminen ei tunnu miltään. Siis fyysisesti. Mutta mies ei voi tehdä asialle mitään.

NAISEN ongelma on se, ettei voi tyydyttää miestään. Mies voi kyllästyä ja pettää tai lähteä. Nainen voi ainakin yrittää tehdä asialle jotain.

Eli kyllä minusta ongelma koskee molempia.

-5

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Itse ainakin tarvisin 1-2 cm paksumman peniksen juuri nyt.

Ennen tämä 4 cm paksu tuntui (minusta)riittävän ahtaalta vaimon pilluun.

Mitä helvettiä oikein sönkötät?

15/4 kokoinen

Kuka tässä sönköttää?

Mihin sitä isompaa tarvitset ja mitä aiot asialle tehdä? Tämä on mielnkiintoista kuultavaa.

Onko ongelma sinun vai vaimosi?

Oletko sinä pienentynyt, vai mahdollisesti vaimosi " suurentunut" ?

M38

Ei kantsi olla siellä peiton alla... niin ei hiki tule. ja tosiaan toiset hikoilee helpommin kuin toiset siihen taas vaikuttaa monet asiat mihin voi kyllä itekkin vaikuttaa. Jos on paljon nestettä kertyny kroppaan niin varmasti hikoilee paljon.

Hän ei ole pienimunainen, huonokuntoinen eikä hiki haise. Hänen kanssaan seksi natsaa vaan niin hyvin yhteen ja tuntuu niiin hyvälle että olen itsekin aivan hiestä märkä kun peuhaamme (näin ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa). Hän on todellinen kuumakalle joka alkaa kuumentua jo kun sekstailemme. Se alkaa kiihottamaan muakin kun huomaan kuinkan paljon hän kuumenee jo pussausvaiheessa..

Ottaisin itselleni TODELLA mielelläni paksumman kalun. Ei se pillu siitä miksikään ole muuttunut jumppakuulista huolimatta. Ongelma ei tod ole se ettei vaimo saisi, tai hänestä ei tunnu hyvältä. Vaan se, että minä en saa orgasmia. Tai saan sen tosi kovalla työllä, kuten alussa kuvailin.

Ihan rehellisesti alkaa olla ikävä " tavallista tiukkaa pimppiä" . Mutta siihen asti hikoilen.

-5

Vierailija:

Lainaus:

15/4 kokoinen

Vierailija:

Lainaus:

Munan koko ei ole miehen ongelma vaan naisen. :)

M38

Vierailija:

Lainaus:

Hän ei ole pienimunainen, huonokuntoinen eikä hiki haise. Hänen kanssaan seksi natsaa vaan niin hyvin yhteen ja tuntuu niiin hyvälle että olen itsekin aivan hiestä märkä kun peuhaamme (näin ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa). Hän on todellinen kuumakalle joka alkaa kuumentua jo kun sekstailemme. Se alkaa kiihottamaan muakin kun huomaan kuinkan paljon hän kuumenee jo pussausvaiheessa..

Hey !

Taidat olla mun honey !

Täälä nautiskelija (17) ;)

Joko nainen on lahna ja mies tekee kaiken työn tai sitten mies ei pahemmin muuten kuntoile, mutta sen varmaan osaat vartalostakin tarkistaa.

Pahimmassa tapauksessa molemmat vaihtoehdot, jolloin mies varmaan on kuoleman partaalla.

Jos itse hikoilen, niin sitten on menossa jo kolmas kerta ja nainenkin hikoilee (lahnat kierrän kaukaa).

M26

Vierailija:

Lainaus:

En hikoillut yhtään ylimääräistä

Toi on jo melko paksua... olihan tämä sarkasmia?

Millä erottelit hien joka johtui 90° lämmöstä ja kosteudesta ja sen mikä tuli " takaapäin laitosta" ?

Oliko kyseessä Fahrenheit mittari, koska silloin tämä voi ollakin totta.

Vierailija:

Lainaus:

15/4 kokoinen

Kuka tässä sönköttää?

Mihin sitä isompaa tarvitset ja mitä aiot asialle tehdä? Tämä on mielnkiintoista kuultavaa.

Onko ongelma sinun vai vaimosi?

Oletko sinä pienentynyt, vai mahdollisesti vaimosi " suurentunut" ?

M38

Ja hiki tippuu kaljustani naisen päälle kun puuskutan siinä. Läskit lotisee naisen mahaa vasten ja kuola valuu ruskeiden hampaitteni välistä naisen kaulalle, osa jää risupartaan roikkumaan. Sitten lauetessani karjaisen ja lysähdän koko 135 kilon painollani naisen päälle, pyörähdän siitä omalle puolelle pierasen röyhtäsen ja nukahdan.

kyllähän jos nainen on lahna niin vaikea sitä on miehenkään kiihottua

Se vaan on se pano ja kestää tovin kun saa orgun aikaseksi

Kyllä naisen aktiivisuus ja seksikkyys vaikuttaa aktin pituuteen

Joten yhteen veto että lahnaa pannessa HIKOOOOOOOOOO

hyväkuntoinen ei pienistä hikoile. Vasta viikko sitten laitoin eukkoa takaapäin saunassa jossa yli 90 lämmintä ja työstin varmaan metrin päässä kiukaasta. En hikoillut yhtään ylimääräistä eikä ottanut voimille vaikka tein kaiken työn. Emäntä oli ihan punainen, minä vaan nautin lämmöstä mutta minä olenkin tällanen sporttinen boiga.

vähän sama meinkinki täällä. EIlenkin mietin miltähän vaimosta tuntuu kun mun läski maha velloi siinä alaselän päällä, kun työstin mammaa takaapäin....

Hiki ei kyllä ikinä ehdi tulla, kun itse tulen minuutissa.

Itsellä se johtuu jostain hormonaalisista syístä. Harrastan urheilua ja olen hyväkuntoinen. Olen huomannut että rakastellessa hien määrä ei ole verrannollinen siihen kuinka kovaa nai, vaan siihen kuinka nautinnollista se on. olen huomannut naisista jotka nauttivat siitä erittäin erittäin paljon ja voivat saada useita orgasmeja yhdynnän aikana ja hallitsevat hyvin lantionpohjan lihaksensa, he voivat hikoilla niin että sänky melkein lainehtii.

Parhaat muistot ovat yhdestä upearunkoisesta naisesta joka sai orgasmeja ihan sarjatulena ja hiki virtasi valtoimenaan. Mutta niin hikoilin itsekkin, hyvä ettei taju lähtenyt nestehukasta.

Se oli aivan jotain uskomattoman upeaa seksiä eläimellisellä kiihkolla.

Itse ainakin nautin siitä kun nainen hikoili valtoimenaan ja se johtui eläimellisestä hiihkosta eikä huonokuntoisuudesta.

nautiskelija

kaikkeen te saattekin vastaukseksi tungettua että " liian väljä pillu" tai " liian pieni vehje" .

Toiset ihmiset hikoilee kunnosta riippumatta enemmän ja toiset taas vähemmän. Seksi on älyttömän tehokasta kalorienkulutusta, joten eiköhän siinä saakin hiki tulla.

Kattoikos kukaan muuten sinkkuelämää jakson, jossa Samanthalla meni selkä paskaks kun oli dildolla pannu sitä naisystäväänsä ja kehui, että kyllä miehet tekee uskomattoman työn sängyssä.

Eli arvostakaapas naiset v ä h ä n enemmän sitä, mitä miehenne teidänKIN hyväks tekee.

terveisin nainen

p.s. eikö muka naiselle tule hiki jos on päällä alusta loppuun asti??? Kyllä mulle ainakin ja voin sanoa, että miehelläni on ainakin ISO muna, että ei se siitä ainakaan kiinni ole

Vierailija:

Lainaus:

...Noh, saan orgasmin keskittymällä ja pidättämällä hengitystä, ja " panemalla niin helvetisti" ...

Päivän naurut :D

Kyllähän tuossa hiki tulee yhdellä jos toisella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat