Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsukaiset sairaana neljättä viikkoa. Onneksi ei ole enää kuumetta, mutta pienemmällä kolmas korvatulehdus. Nyt seuraavasta kierre poikki ja lähete korvapolilla, mikäli vielä tulee. Minua väsyttää, keljuttaa, ei huvittaisi mikään, eikä etenkään siivoaminen saati ulkoilut. Nämä aion kuitenkin toteuttaa. Mies on ollut tällä viikolla koko viikon joka ilta poissa iltaan saakka ja parina edellisenä päivänä olen kantanut kiljuvaa korvapotilasta useamman tunnin yksikseni käymättä edes ulkona koko päivänä. Arkeahan tämä vain on, eikä tässä mitään. Muutaman kuukauden kuluttua palaan töihin, vaikka ei se helpota. Itse olen lapset halunnut ja heitä rakastan, mutta tänään ei jaksaisi...Onko kenelläkään koskaan samanlaista?

Kommentit (7)

Meillä ei nyt tällä hetkellä mitään erityistä, mutta ainainen arki puuduttaa ja siihen pitäs saada piristystä. Kun on kotona pitkään niin ei osaa lähteäkkään minnekkään. Mustakin on hyvää vauhtia tulossa katkera vaimoäitinainen.

Helpostikin sais kodin pidettyä siistinä, mutta ketä huvittaa siivota muiden sotkuja joka päivä? Inhoan rutiinia ja sitä juuri toimiva koti tarvitsee :) Pitäs muuttua ihan totaalisesti sellaiseksi, joka en halua olla.

En osaa auttaa sinua ap, mutta lohduttaa voin ettei muillakaan aina hyvin mee, vai meneekö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jospa tämä päivä tästä käynnistyis. Ylämäkeä välillä, välillä alamäkeä. Pitäisi varmaan roudata lapset ulos, saisivat enemmän touhuta siellä kun vain jaksaisi tuon pukemistaistelun käydä. Tsemppiä myös sinulle tähän päivään! Oletkos ollut kotona minkä aikaa? Itselläni takana nyt vajaa pari vuotta, kahden välillä ehdin olla töissä vuoden päivät välissä.

Voin lohduttaa sinua, että yhden kanssa on helpompaa oikeasti! Mä olen ollut jo kotona pitkälti toista vuotta, joten alkaa tehdä mieli ihmisten pariin. Kyllä se kotiäitinä olo on ihan kivaa oman aikansa. Tsemppiä raskauteesi ja onnea! Lapset ovat ihana juttu!

Ja mulla on todella ihana sosiaalinen tukiverkosto. Silloin kun tarvitsisin apua, sekä oma äitini että mieheni katsovat oikeudekseen haukkua minua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat