Paha minä, hyi, hyi, hyi. Miksi taas sorruin? Auttakaahan naista mäessä, ov

Vierailija

Eli dieetillä olen, ihan kohtuullisella ettei tule mitenkään pahasti nälkä ja jaksaa päivän touhuissa, mutta en tahdo päästä eroon pahoista mässäilytavoista. Vetäsin äsken sitten n. 200g sipsejä kun löysin vanhan pussin kaapin perukoilta. Eli yli 1000 ylimääräistä kcal tälle päivälle :(

Miten en pysy niistä erosta, ja mitä voisin tehdä tänään+huomenna että saisin edes osan noista kulutettua, ei olisi niin paha mieli kun tietäisi ettei kaikki samantien jämähtäneen kroppaan kiinni

Kommentit (9)

Vierailija

Tosiaan ei ole enää mitään ällöherkkuja jäljellä, kaupassa olen onnistunut pysymään tiukkana niin etten ole enää mitään ostanut, harmi kun oli tuo yksi pussi vielä jäänyt. Oli 300 gramman pussi, sain sentään loput tungettua roskikseen niin etten voi vahingossakaan syödä lisää. Ja olen syönyt tänäänkin ihan kunnon aterian, ei äsken ollut edes nälkä mutta tuli silti vain ahmittua vanhan tavan mukaan :(

Toivottavasti ehtisin sinne lenkille huomenna, voi tulla pitkä päivä töissä niin en välttämättä lenkille pääse, yritän kuitenkin

T:ap

Vierailija

Tosiaan ei ole enää mitään ällöherkkuja jäljellä, kaupassa olen onnistunut pysymään tiukkana niin etten ole enää mitään ostanut, harmi kun oli tuo yksi pussi vielä jäänyt. Oli 300 gramman pussi, sain sentään loput tungettua roskikseen niin etten voi vahingossakaan syödä lisää. Ja olen syönyt tänäänkin ihan kunnon aterian, ei äsken ollut edes nälkä mutta tuli silti vain ahmittua vanhan tavan mukaan :(

Toivottavasti ehtisin sinne lenkille huomenna, voi tulla pitkä päivä töissä niin en välttämättä lenkille pääse, yritän kuitenkin

T:ap

Vierailija

Huomenna otat vähän kevyemmin vielä jos voit, vaikka korvaa yksi ateria smoothiella, ja käy kävelylenkillä. Ainakin nyt pitäisi olla kaapit tyhjänä sipseista, vai mitä? ;D

Vierailija

Tänään et varmaan enää ennätä, mutta jumppaa reippaasti niin kauan kuin jaksat ja huomenna sitten juoksemaan.

Ja kyllä, sipseissä on noin 500 kaloria sadassa grammassa...

Vierailija

ja jatkat huomenna pää pystyssä! Jos olet oikeasti päättänyt laihtua, yksi sortuminen ei sitä kaada.

T:Kohta 20 kiloa laihduttanut

p.s. Siivoa ne kaapit, jotta ei tule uusia kiusauksia ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat