Viisupino!

Vierailija

Vai olenko ainut, joka noita kattoo?

Tää Israelin biisi on ihan kiva, vaikka mä yleensä nopeemmasta..

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

tuossa toisessa ketjussa oli suora linkki sinne (näkeekö mistään euroviisuja tms...). Sveitsi oli ihana, samoin tykkäsin Venäjästä. Taas tuo paljon puhuttu Ruotsi oli niin tyypillinen kuin olla voi (tsekkasin nuo tulevatkin).

Vierailija

Mun suosikit tämän vuoden euroviisuissa ovat peruseurohumpat: Armenia, Ukraina ja vähän erikoisemmat vedot: Turkki, Azerbaidzan ja Serbia. Norjan nostetta en ymmärrä lainkaan, sillä mielestäni se on niin väsyttävää kliseistä venytystä, että oksat pois. Ruotsin kipale on tarttuva, mutta sekin on jotenkin niin sitä ruotsalaista perusmättöä, ei kiitos. Ja Charlotella on niin leikelty naama, että hirvittää. Suomen viisu on kiva, mutta tuskin sijoittuu kärkikymmenikköön. Laittaakaa lisää mielipiteitä viisufanit!

Vierailija

Mun suosikit tämän vuoden euroviisuissa ovat peruseurohumpat: Armenia, Ukraina ja vähän erikoisemmat vedot: Turkki, Azerbaidzan ja Serbia. Norjan nostetta en ymmärrä lainkaan, sillä mielestäni se on niin väsyttävää kliseistä venytystä, että oksat pois. Ruotsin kipale on tarttuva, mutta sekin on jotenkin niin sitä ruotsalaista perusmättöä, ei kiitos. Ja Charlotella on niin leikelty naama, että hirvittää. Suomen viisu on kiva, mutta tuskin sijoittuu kärkikymmenikköön. Laittakaa lisää mielipiteitä viisufanit!

Vierailija

toki Teräspekoniakin täytyy kannattaa onhan sentään edustajamme tänä vuonna.

Hollannin kappaleen jääminen pois finaalista oli minulle yllätys.

Vierailija

Venäjä, Alankomaat ja San Marino olivat myös hyviä! Norjan ennakkosuosikkiviisu oli oudon suomalainen. Suomalaiset eivät sillä biisillä olisi pärjänneet, mutta kun kyse on muun maanlaisesta, niin varmaan menestyvät! ;o)

Anuradha (löydyn vuodatuksesta!) ;o)

Vierailija

Mun suosikit tämän vuoden euroviisuissa ovat peruseurohumpat: Armenia, Ukraina ja vähän erikoisemmat vedot: Turkki, Azerbaidzan ja Serbia. Norjan nostetta en ymmärrä lainkaan, sillä mielestäni se on niin väsyttävää kliseistä venytystä, että oksat pois. Ruotsin kipale on tarttuva, mutta sekin on jotenkin niin sitä ruotsalaista perusmättöä, ei kiitos. Ja Charlotella on niin leikelty naama, että hirvittää. Suomen viisu on kiva, mutta tuskin sijoittuu kärkikymmenikköön. Laittakaa lisää mielipiteitä viisufanit!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat